• Enmsik

BIM april 2018

Ska ha mens denna vecka och började blöda i tisdags. Men då bara under dagen. Slutade sedan till kvällen och inget på morgonen, men kom igen på dagen på onsdagen. Sedan har det hållit på så. Fortsatt än idag att blöda under dagtid men inte kvällar och nätter. När det väl blöder så är det knappt att man behöver trosskydd. Någon med erfarenhet som sedan plussat? :D ska såklart testa, men har inte blivit av än. Skjuter på att bli besviken igen..

• Enmsik
    saijda skrev 2018-04-28 17:51:44 följande:
    Jag hade likadant som dig förra helgen. Och tempen sjönk inte som den brukar göra vid mens. Jag ska ha mens idag men det har inte kommit någonting och har alla symtom kvar. Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :$

Min svägerska och en vännina till hade så, de trodde det var genombrottsblödning eller nidblödning :) håller tummarna för oss båda<3
    Åh!! Hoppas!! Var som att blödningen kommer igång vid rörelse då jag inte sitter mycket på jobbet! Då får vi hoppas att vi plussar snart! Skriv gärna ge det går för dig! :D <3
  • Enmsik
    saijda skrev 2018-04-28 18:13:23 följande:

Idag efter typ 1-2 timmar på shoppingcenter så drog det otroligt mycket i ljumskarna, var tvungen att sätta mig och vila :0 aldrig hänt, förutom när jag plussade förra gången :0

Andra symtom jag har:

Yrsel

Extrem trötthet

Kissnödig hela tiden

Förstoppning

Illamående

Ömma bröst och känsliga bröstvårtor

Drar i ljumskarna

Brännande känsla i magen

Tempen svajar

Ont i höfterna och ländryggen

Konstig blödning (förra helgen)

Någon som känner igen sig? Som har plussat.

Jag är på en förskola och jobbar. :) absolut att jag uppdaterar. :) jag har molvärk, illamående ibland, och tempen håller sig hyfsat hög.. tänkte testa imorgon men är sugen ikväll. Får se hur jag gör :)
  • Enmsik
    saijda skrev 2018-04-28 18:22:16 följande:
    Åh då förstår jag :) spännande spännande! Jag ska försöka hålla mig till BIM+4, för plussade förra gången på den dagen. Så olidlig väntan!
    Ja jag får gå lite på känsla.. för jag har lite oregelbunden mens men runt 20-30 varannan månad har jag förstått att jag eventuellt har bim..
  • Enmsik
    saijda skrev 2018-04-28 18:36:35 följande:
    Åh segt.. vet du när du hade ÄL? Jag har läst att 19 dagar efter ÄL kan man testa sig om man har oregelbunden mens. Men annars vänta tills när du har längsta cykeln och testa :)
    Ne jag vet ju inte det.. men troligtvis runt den 11:e om allt fungerar som det ska :) åh tack! Ska ha det i åtanke! <3
  • Enmsik

Jag fick det här imorse. Vad tror du? I måndags testade jag också men tvärnegativt. Hoppet är ju det sista som överger en.. :) eller är det spök??

saijda skrev 2018-04-28 18:06:14 följande:

Jag hade samma, det kom bara vid ansträngning (jobbar som uska) men inte hemma eller när jag tog det lugnt :0 vad jobbar du med då? :) jag hoppas också att vi plussar snart! Självklart och du får gärna skriva också! När ska du testa då? <3

• Enmsik
    saijda skrev 2018-05-02 15:36:49 följande:
    Jag ser ett svagt streck. Men ta ett digitalt annars där det står gravid eller inte på :) jag har alltid litat på rfsu för de plussade jag med förra gången hehe ^^ jag har inte vågat testa sedan mitt minus får se om jag vågar imorgon :0
    Tog ett digitalt men visar ej gravid. Dock var det här ett tidigt test så tror inte det skulle visat något på digitalt nu ändå men var tvungen att testa. Jag ska vänta några dagar och testa igen med ett vanligt :)
Svar på tråden BIM april 2018