BIM april 2018
BIM nu på söndag... testerna har visat negativt :( Denna väntan...
Grattis ni som plussat!
BIM nu på söndag... testerna har visat negativt :( Denna väntan...
Grattis ni som plussat!
Grattis till er! Vegas, hade du testat något innan eller var det första testet denna gång?
Ser ut att vara ett svagt sträck! Spännande!
Idag kom mitt plus på clearblue <3
Plus i fredags. Missfall idag
Hoppar över till majgruppen...
Testade i morse med clearblue digitalsticka BIM+1, negativt :( Men ingen mens än, har ett litet hopp kvar, men känns sådär. Någon annan som fått negativt runt BIM+1 men har plussat längre fram?
Kram på er
Vet du när du hade ägglossning? Kör du med äl tester eller temperaturmetoden eller liknande?
Hjälp! Jag hade BIM 26 april och testade negativt, testade i lördags på BIM +2, negativt det med. Fick spottings i lördags kväll och det har fortsatt till iår, förväntade mig att mensen var på ingång men den kommer aldrig igång. Testade därför ?på skoj? i morse med det sista testet jag har hemma, och fick detta idag på BIM +6.. är det bara jag som är galen och ser två streck?? Kan vi ha fått till det på första försöket? Borde det inte ha visats tidigare i så fall, och varför har jag fortfarande spottings i trosan? Jag fattar ingenting, haha????????
Och ett plus det var :) så konstigt!
Va fasen. Har sån himla värk i ländryggen och som molande värk. Tycker inte att den känns som mensvärk... kissar hela tiden. Kommer bara lite brunt i trosskyddet. Men test visade negativt idag BIM+3... :(
Mensen kom idag BIM+4 :(
hoppar in i BIM maj-gruppen.
Grattis ni som plussade! :)