Inlägg från: storformatare |Visa alla inlägg
  • storformatare

BIM april 2018

Hej! Jag är ny här och förstår inte riktigt :) ser att det är 120 sidor i denna tråd, kan jag välja att bara se TS inlägg för att se hur det gått för henne? Jag och min man är inne på vårt första försök och hoppas på plus om lite mer än en vecka :)

• storformatare
    Norrlänska skrev 2018-04-18 07:45:59 följande:

Trist hoppas känslan av mens är fel å att du testar positivt om en dag eller två. Annars lycka till nästa månad!

Jag har bim den 26 april å det känns som en evighet bort

Vad roligt, då har vi samma dag! :D håller tummarna för oss 26 april!
  • storformatare
    Milian03 skrev 2018-04-18 19:13:34 följande:
    Ja det försöker jag :D tur man har heltidsjobb iallafall
    Åh vad roligt, heja oss! :)
  • storformatare

Ni som verkar kunna det här, jag är idag på ÄL+7, är det för tidigt att testa? Är så otålig :) första försöket med första barnet och jag har noll tålamod när det kommer till denna väntan, haha!

• storformatare
    nufårvise skrev 2018-04-22 21:57:26 följande:

Jag har ett tag kvar till bim. Men är så hungrig. Någon mer? Känner inget särskilt annat nu. Men hungrig jämt. Blir spännande att se om det betyder nåt.

Jag har tre dagar kvar till BIM och jag är också jättehungrig! Lite känningar i magen emellanåt, huvudvärk, smaker är väldigt förstärkta etc. Sen kan det såklart vara så att jag känner efter extra mycket eftersom jag hoppas på plus om några dagar, men jag tycker mig känna något iaf :) känner inget i brösten eller så dock
  • storformatare
    nufårvise skrev 2018-04-24 06:43:29 följande:

Ja, jag känner mig efter med. Är fortfarande hungrig och har fått mer och mer molvärk. Imorgon kanske man kan se om det är nåt :)

Haha känner dig efter, då är vi två ;) ja åh vad roligt! Jag ska ta testet på Tors, då har jag BIM. Extra kul om vi plussar då, då det är min mans 40-årsdag :)
  • storformatare
    nufårvise skrev 2018-04-24 20:49:25 följande:

Åh, det hade ju varit extra underbart med plus då. Hoppas han får en sån fin present.

Jag kommer inte kunna hålla mig imorgon, men är nog kanske bara äl+9. Har dålig koll. Fortfarande hungrig som få!

Jag tog ett testa tidigt för en timme sedan och det visade negativt.. ÄL+13 och BIM i morgon, så det blev nog inget denna gång. Får hoppas på nästa, har dock väääldigt oregelbundna och ofta långa cykler så jag vet inte riktigt när det är dags för nästa ÄL.. fasiken!
  • storformatare
    lo skrev 2018-04-25 19:50:27 följande:

Du är välkommen in till majtråden om de inte blir något.

Men håller tummarna för din skull att de visar+ om några dagar :)

Åh tack :) <3
  • storformatare
    Mullbär skrev 2018-04-26 23:42:10 följande:

Häpp! Mens idag! 

Vad tråkigt.. min mens skulle också ha kommit igår men ingenting händer och testerna visar negativt. Blir tokig :)
  • storformatare
    Näckros skrev 2018-04-26 17:12:18 följande:

Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3

Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!

Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!

Stort stort grattis, håller alla tummar och tår! :)
  • storformatare

Hjälp! Jag hade BIM 26 april och testade negativt, testade i lördags på BIM +2, negativt det med. Fick spottings i lördags kväll och det har fortsatt till iår, förväntade mig att mensen var på ingång men den kommer aldrig igång. Testade därför ?på skoj? i morse med det sista testet jag har hemma, och fick detta idag på BIM +6.. är det bara jag som är galen och ser två streck?? Kan vi ha fått till det på första försöket? Borde det inte ha visats tidigare i så fall, och varför har jag fortfarande spottings i trosan? Jag fattar ingenting, haha????????

• storformatare
    nufårvise skrev 2018-05-02 13:37:59 följande:

Så häftigt! Grattis!

Jag skulle hålla mig härifrån men gick sådär ;). Hade bim i söndags men har inte fått mens än. Mensvärk och gråtmild. Negativt test igår. Har bara ett kvar nu, så ska testa imorgon om mensen inte kommit. Tror dock att min bara är sen. Ändå lite spännande att höra nån som plussar efter bim!

Håller tummarna för dig!! :)
  • storformatare
    Jagvetdåinte skrev 2018-05-03 11:44:10 följande:

Grattis :D så du plussade alltså först bim+6? Då finns det hopp :D

Tack så mycket! Nej precis, inte ett märke eller tillstymmelse av streck innan, och sen small det till på BIM +6. Antingen så är jag väl en låghormonare, eller riktigt dålig på matte ;) håller tummarna för dig <3
Svar på tråden BIM april 2018