BIM april 2018
Tog rfsu testa tidigt och clearblue early i samma urin. Är på äl+10. På rfsu syns två streck, det ena svagt. På Clearblue early ingenting! Nån som fått spökstreck på rfsu testa tidigt?
Tog rfsu testa tidigt och clearblue early i samma urin. Är på äl+10. På rfsu syns två streck, det ena svagt. På Clearblue early ingenting! Nån som fått spökstreck på rfsu testa tidigt?
Antar att det var det. Har fått mensvärk nu med :(
Känns ända bak i ryggen :'( kan växvärk göra det?
Hej! Jag har hängt kvar i tråden och legat lågt då jag fick mens 3/4, men har ny bim 29/4. Har senaste dagarna haft ont i bröstvårtorna, vilket jag inte brukar ha. Igår fick jag dock en liten blödning, 4 dagar innan bim. Min mens är vanligtvis punktlig så jag blev jätteförvånad. Läste att man kan få en nidblödning 7-14 dagar efter Äl. Tror ni det kan vara något sådant eller hoppas jag för mycket?
Idag är blödningen helt borta, inget blod alls idag. Mjölkiga flytningar typ? Vet inte hur jag ska beskriva. Även en ilande känsla som strålar ner mot ljumskarna? Aldrig känt så förut, men jag vill inte ropa hej än.
Hej på er
Jag har precis registrerat mig här så är osäker på om jag ska ställa min fråga här eller inte.. Men hur som helst.
Jag slutade med mina p piller för 9/10 månader sedan, det tog några månader att komma i schakt med mensen igen men nu ligger den stabilt på den 20e varje månad. Jag brukar få känningar några dagar innan men denna månaden har allt varit jättekonstigt.
Jag har inte fått min mens än och det är den 29 april nu, jag fick metallsmak i munnen för 3 dagar sedan, jag har haft yrsel och kräkts, jag har inte ont i mina bröst, jag har känt i 8 dagar att mensen kommer men det är bara flytningar. Jag har också typ håll i magen till och från varje dag. Tog mitt första grav. Test idag men det visade ett minus på displayen. Jag blir inte klok! Jag har läst runt som en galning på alla forum med alla olika sorters sökformuleringar men jag har inte riktigt fått ett logiskt svar. Någon här som kanske kan ge mig rätsida på vad som händer med mig?
Starkt av dig! Jag började testa på äl+4 tror jag HAHA !