• maria1992

BIM april 2018

Jagvetdåinte skrev 2018-03-28 07:45:54 följande:

Hihi ja tänkte oxå på det :) Jag tror du haft äl. Undvik att dricka (alkohol alltså) å försök att sova som vanligt å tempa samma tid så att inte tempen påverkas så får du snart svar på om äl varit :) stiger den imorgon igen utan att tempen påverkats av annat kan du slappna av med det :) Vi har försökt sedan december. Ni? :)

Ja, jag tempar samma tid 6.00 varje morgon annars gör jag avvikande. Dock har jag varit på resande fot hela veckan med jobb så är rätt stressad om det påverkar?

Vi började försöka i oktober tror jag det var. Phu. Börjar bli jobbigt detta. Är 23 år, min sambo 30. Ni då?
  • maria1992
    Jagvetdåinte skrev 2018-03-28 08:57:01 följande:

Ja men det tror jag absolut påverkar, att man sover mer oroligt tex! Jag är 29 å min sambo 33. :) Då kan du verkligen slappna av med din ålder ;) En annan har ju inte så många superfertila år kvar direkt ;p

Jahapp där kommer höjningen rejält!!

Hur gick de för dig imorse?

Nu måste väl ändå äl inträffat?

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-03-29 14:38:07 följande:

Nä där finns nog ingen tvekan längre :) skönt!

Fick ni till det bra runt denna äl? Jag borde va på äl +1 idag! Vi fick till det allla dagar förutom just äl dagen! Men dagarna innan och idag dagen efter lär väl kunna räcka :) hoppas!

När har ni andra som plan på att testa? Min plan är nog 7/4 då jag är på äl+10

Här är tempen idag!

Se där hjärtan finns på kurva, då fick vi till de.. sen åkte jag iväg hela veckan med jobb och kom hem igår.

Hoppas de räcker!

Spännande! Tempar du med?

När har du bim??

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-03-30 10:43:14 följande:

Hej!

Ja jag tempar med :) imorgon sätter NC nog ut äl 28/3 eftersom jag nu haft 2 dagar med högre temp! Stämmer när jag testade positivt på äl test med !

Spännande, men tiden går så långsamt! Bim 10/4 och du?

Här är min kurva :)

Ja, du hade nog äl vid dippen någonstans

Vilka ägglossningstest använder du??

Ja jag vet.. så drygt.. bim 9/4... sååå länge ????
  • maria1992

Äl+6 idag och sovit dåligt pga ?mensvärk? hela natten. Brösten har idag blivit galet ömma. Molnvärken hänger i sig även nu. Är detta för tidigt?

Mina bröst brukar bli ömma 2-3 dagar innan mens.

• maria1992

Hej tjejer...

Är idag äl+7... känt mig sjuk hela dagen. Kall, varm i omgångar. Ingen feber heller. Molnvärk och stickningar i äggstockarna. Huvudvärk. Sjukt ömma bröst.

Kan de komma såhär tidigt? Hjälp! Bim -8.

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-01 17:14:53 följande:

Eftersom ägget brukar fästa typ dag 5-7 så kan det ju absolut ha med kommande graviditet att göra, men kan ju även vara sjuka på gång .. håller tummarna för det första <3 när ska du börja testa? Jag hade först tänkt äl+10 men kommer inte kunna vänta så blir nog äl+7 typ! Kommer ju va toknegativt oavsett då, men är så sjukt nyfiken!

Är det så att man känner av på något sätt i kroppen när ägget fäster?? Hur ska tempen bete sig?

Jag känner mig såå varm på hela kroppen och jag är en vääääldigt frusen person annars..? Känns så skumt.

Och molnvärken och brösten är lite annorlunda med..?

Åh jag vet inte... vill inte bli besviken ju... :/ igen... mär kan de synas som tidigast?
  • maria1992

Någon mer som har/haft symtom som extreeet ömma bröst? Kan nästan inte röra de?? Bim -8....

ägglossning +8.

Herregud så ont de gör och sticker??

• maria1992

Åh tråkigt tjejer... det är en riktig jävla skitkänsla, fan vad man mår dåligt några dagar.. men, vi ger inte upp!

Igårkväll så hade jag galet svårt att sova då mina äggstockar stack och drog på något sätt?

Galet kissnödig igårkväll med? Tryckte på liksom..?

Idag störtdyker tempen? Äl+8?? Vet någon?

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-03 18:53:16 följande:

Ca äl+10

Jag testade idag med ett vanligt test äl+6 och det va negativt! Förvånande va? Hahaha

Hahah, jag testade äl+8 då jag hade stickningar igårkväll och de drog i äggstockarna. Tempdipp imorse.

Supernegativt men bim-7 hahaha....

Svar på tråden BIM april 2018