Inlägg från: nufårvise |Visa alla inlägg
  • nufårvise

BIM april 2018

storformatare skrev 2018-04-23 11:59:22 följande:

Jag har tre dagar kvar till BIM och jag är också jättehungrig! Lite känningar i magen emellanåt, huvudvärk, smaker är väldigt förstärkta etc. Sen kan det såklart vara så att jag känner efter extra mycket eftersom jag hoppas på plus om några dagar, men jag tycker mig känna något iaf :) känner inget i brösten eller så dock

Ja, jag känner mig efter med. Är fortfarande hungrig och har fått mer och mer molvärk. Imorgon kanske man kan se om det är nåt :)
  • nufårvise
    storformatare skrev 2018-04-24 09:07:04 följande:

Haha känner dig efter, då är vi två ;) ja åh vad roligt! Jag ska ta testet på Tors, då har jag BIM. Extra kul om vi plussar då, då det är min mans 40-årsdag :)

Åh, det hade ju varit extra underbart med plus då. Hoppas han får en sån fin present.

Jag kommer inte kunna hålla mig imorgon, men är nog kanske bara äl+9. Har dålig koll. Fortfarande hungrig som få!
  • nufårvise
    Tail skrev 2018-04-23 12:37:44 följande:

Har hängt i tråden utan att skrivit innan.

Tog detta test imorse. Jag ska ha bim imorgon, men denna månaden enligt NC så hade jag äl mycket senare (är verkligen som en klocka annars) så bim är på fredag enligt NC.

Vi har försökt med ett syskon sedan december och denna månad är väldigt annorlunda. Sen äl och låg temp. Trodde det var kört faktiskt.

Men frågan är ska man ta ett digitalt test imorgon eller är det förtidigt om nu bim är på fredag och inte imorgon?

Jag ser tydligt! Tror på digitalt.
  • nufårvise
    saijda skrev 2018-04-25 09:38:49 följande:

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

Nej, känner inte igen mm men hoppas att det är något :).
  • nufårvise
    Milian03 skrev 2018-04-25 01:22:50 följande:

Man borde ju se på bim-4 på testa tidigt-test. Det gjorde jag ju förra graviditeten. Men här syntes verkligen ingenting. :( fan vad det slår ner en varje månad när man vill så mycket :(

Kan ju vara olika. Jag testade idag men helt blankt med testlagrets test. Äl+9 tror jag.

Hoppas du får ett plus imorgon!
  • nufårvise

Alltså, skum fråga detta men är det fler som är svullna i underlivet? Har känt en tryckande känsla några dagar och tittade idag. Är rätt svullen och tycker att jag blivit mer blålila "där nere". Men är säkert som det alltid brukar. Bara inget jag tänkt på.

• nufårvise

Negativt idag med äl+10. Börjar tappa hoppet men får väl se. Känner mensen komma. Tokredigerad bild bara av galenskap ;)

• nufårvise
    Milian03 skrev 2018-04-25 22:32:56 följande:

Så var jag när jag var gravid.

Men var du så tidigt?
  • nufårvise
    Näckros skrev 2018-04-26 17:12:18 följande:

Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3

Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!

Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!

Grattis!!
  • nufårvise

Åh, fick grym mensvärk nu. Liksom ilar ner i blygdbenet typ och magen är hård och uppblåst. Känns som att det rinner till hela tiden men har nu blivit i princip snustorr. Men får väl vänta några dar, mensen borde komma söndag eller måndag.

• nufårvise

Åh, grattis Vegas och trollkvinna!!

Milian03, försök att bara njuta. Men det är lätt att tro att mensen ska komma när som helst. Vet att känslan satt i länge med båda mina barn.

Ms underground, mina visar neg med. Fick en sekunds hopp av en skugga men nej. Har också bim typ sön. Vet inte riktigt, men vet att jag har en kort cykel på ca 21-23 dar.

• nufårvise

Tror verkligen mensen är på g, blir så ledsen. Ska försöka lämna familjeliv ett tag. Tänker inte på annat. Hoppas alla ni som önskar en liten skrutt får det snart! Kram och styrka till er alla!

• nufårvise
    storformatare skrev 2018-05-02 09:21:22 följande:

Hjälp! Jag hade BIM 26 april och testade negativt, testade i lördags på BIM +2, negativt det med. Fick spottings i lördags kväll och det har fortsatt till iår, förväntade mig att mensen var på ingång men den kommer aldrig igång. Testade därför ?på skoj? i morse med det sista testet jag har hemma, och fick detta idag på BIM +6.. är det bara jag som är galen och ser två streck?? Kan vi ha fått till det på första försöket? Borde det inte ha visats tidigare i så fall, och varför har jag fortfarande spottings i trosan? Jag fattar ingenting, haha????????

Åh!! Grattis, det där måste vara plus!
  • nufårvise
    Enmsik skrev 2018-05-02 09:33:15 följande:

Jag fick det här imorse. Vad tror du? I måndags testade jag också men tvärnegativt. Hoppet är ju det sista som överger en.. :) eller är det spök??

Ser ett sträck!!
  • nufårvise
    storformatare skrev 2018-05-02 13:25:42 följande:

Och ett plus det var :) så konstigt!

Så häftigt! Grattis!

Jag skulle hålla mig härifrån men gick sådär ;). Hade bim i söndags men har inte fått mens än. Mensvärk och gråtmild. Negativt test igår. Har bara ett kvar nu, så ska testa imorgon om mensen inte kommit. Tror dock att min bara är sen. Ändå lite spännande att höra nån som plussar efter bim!
Svar på tråden BIM april 2018