BIM april 2018
Absolut! Det gör gärna jag med :)
Fy vad jobbigt med missfall :( <3Tack så mycket! :)Åh det låter ju lovande trots allt! :) Hoppas hoppas att det går snabbare för er denna gång! Uppdatera gärna när testerna kommit :D
Absolut! Det gör gärna jag med :)
Fy vad jobbigt med missfall :( <3Tack så mycket! :)Åh det låter ju lovande trots allt! :) Hoppas hoppas att det går snabbare för er denna gång! Uppdatera gärna när testerna kommit :D
Jag har allt mellan 10 och 16 dagar mellan äl och mens enligt fertility friend, så det är väldigt svårt att veta när bim är. Hade äl 12e men jag är ingen testare, har inget hemma ens, så jag låter det vara bara, har jag fortfarande inte fått mens den 28e (vilket är en lördag) så beställer jag hem ett test :) När tänker du testa?
Hejsan !! Ville dela med mig av mina ovanliga symptom innan jag fick ett plus i Mars till er som hoppas på plus denna månaden <3 eftersom dom är ovanliga så tänkte jag att det vore bra att få ner dom :D eftersom de flesta tittar efter symptom som illamående och så! Jag har inte mått illa förrän i vecka 10 när jag skulle måla naglarna :p
7 dagar innan och fram till BIM
- migrän med en lååång synrubbning vid två tillfällen (4-5 timmars aura innan huvudvärken) jag är en van "migränare" då jag fått det många gånger i mitt liv och synrubbningen har aldrig varit så stark och lång.
- dimmig syn och väldigt blanka ögon
- enorm sveda djuuupt i maggropen under två dygn
- småsmå finnar på halsen och käklinjen
- förstoppning!
- cigg smakade skit helt plötsligt
Jag tänker samma :) Tycker det känns praktiskt med bim en långhelg, om jag inte har fått mens så dröjer det ändå till cs 19 dagar efter äl tills jag kan testa. Men är tyvärr inte så positiv. Är ganska säker på att den kommer att dyka upp men det känns ok. Är ju bara första försöket. Är lite inställd på att det inte kommer att fungera alls till och från tom, har alltid haft en känsla av att jag inte kan bli gravid. Tror det är en ganska vanlig skräck dock.
Vilket försök är ni på? (Har inte läst hela tråden)
Hemskt med missfall, beklagar! Är så inställd på att inte kunna bli gravid att jag inte alls har någon rädsla för missfall. Men skulle jag bli gravid skulle jag nog ha svårt att slappna av de första månaderna. Hade du några symptom på att du var gravid? Hade du det på känn?
Godmorgon, imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :(
Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån :(
Igår la jag ut ett otydligt svagt streck. Idag BIM -2 är det betydligt starkare! Vågar faktiskt tro det nu! :D
Svårt att veta, bara att vänta. Testar du den 23 och det är neg får du helt enkelt vänta, jag skulle inte kunna hålla mig längre. Hoppas det visar nåt.
Har BIM tidigast 23e april. Brösten spänns fortfarande, molvärk/brännande känsla i magen samt tempen ligger över coverline och illamåendet. Vågar inte hoppas och vet att det är säkrast att testa tidigast BIM dagen. Men undrar om det är möjligt att testa tre- fem dagar innan BIM och få ett pluss på stickan? ;0
Äl+5 och nu molar det i magen som fan... bröstvårtorna är så ömma att jag knappt kan röra dom. Men gissar på att det är för tidigt för att det skulle vara pga graviditet.