Inlägg från: Anonym5667 |Visa alla inlägg
  • Anonym5667

Vad ska jag göra?

Satte i Myrena spiralen i september och haft otroliga värkar i högeröggstock enda fram tills december. Nu känner jag något i höger äggstock igen. Så kollade upp det eftersom jag inte ens kan ha penetrerande samlag för det gör så himla ont. Var hos en gynekolog och hon var ganska obehaglig och behandlar mig som om det inte är något. Hon kollar med massa verktyg och det gör ont alltså, så jag säger det men då trycker hon till med sitt verktyg så jävla hårt på stället jag har ont och bara ?här?? JAAA skrek jag typ. Och sen trycker hon 2 gånger till och säger att det ?kan göra ont?. Vafan är det här tänkte jag.. hon tittade med kamera och hittade en cysta på 4 cm. Det enda hon hade att säga var att jag kände min kropp bra. Så jag frågade men vad kan jag göra då? Då säger hon att jag ska ringa henne om 3 månader. ALLTSÅ I JUNI! OM det har blivit värre.

Någon som också kollat upp cystor och fick andra svar av sin gynekolog?? Vad nu liksom.. jag känner av en obehaglig känsla nästan hela tiden i höger sida magen. Ska jag ta ut myrena? Orkar inte att alla preventinmedel har såna biverkningar

Svar på tråden Vad ska jag göra?