Någon med erfarenhet av ÄD i Polen?
Jag gjorde ivf med donerat ägg på Invimed i Gdynia 2016 och lyckades på första försöket. 4 embryon överlevde efter 5 dagar , 2 sattes in och i mars 2017 föddes vår lille solstråle. Vi har iallafall varit väldigt nöjda med all hjälp och support. Jag hade en läkare som heter Krzusztof Zielinski. Kunnig och bra på att sätta in ägg Vi fick ett mycket proffsigt intryck och koordinatorn svarade snabbt på mina email. Men det är nog så som ni säger att har man lyckats så bryr man sig inte så mycket om att skriva det så därför är det viktigt för mig att säga att vi iallafall bara har positiva erfarenheter av Invimed och är så tacksamma. Vi åker till Polen i sommar och tänkte svänga förbi och visa vår lille. Förresten jag tror äggdonatorerna inte är Invimeds egna utan att de är med i en central bank. Jag ställde nämligen en fråga om donatorn varit i utsatta områden alltså jag var orolig för det med Zikaviruset och då kollade Agnieszka upp med företaget som kontaktade donatorn och hon hade aldrig varit utanför Europa Jag är nu 45 år.