Pappa med extra allt
Jag är skild sedan 3 år tillbaka. Har 2 barn i skolåldern. Jag har börjat dejta en del det senaste året, och har nu sedan 2 månader träffat en helt fantastisk man. Vi berättade direkt för varandra att vi har barn, för att låta den andra backa ur om en bonusföräldraskap framöver var uteslutet.
Men efter att bi konstaterat att vi båda har barn så har vi inte pratat mer om dem utan fokuserat på oss.
Nu har det gått så långt att jah börjar få riktigt starka känslor för honom. Det ät ömsesidigt säger han. Vi har stängt ner våra datingprofiler och satsar på oss.
Vi är ju fortfarande på ett dejtingstadium och ett eventuellt sammanboende ligger långt fram. Men jag vet med mig att jag vill vara sambo/gift. Ett särboskap räcker inte för mig känns det som.
Nu har vi har vi kommit så långt att vi börjat prata och fråga om varandras barn. Båda har varannan vecka. Och då kommer det vid kvällens date fram att han har 8 barn!!! I åldrarna 6-15, alla med samma ex.
Oj!! Jag är alldeles för intresserad av honom för att låta detta avskräcka mig, men ändå... Oj!!!!
Jag vet inte riktigt vad jag vill med inlägget. Ville nog bara skriva av mig. Ligger här och kan inte sova. Tänk om det blir vi på riktigt framöver. Varannan vecka med 10 barn. Får nog köpa en herrgård. Blir livat!