Inlägg från: Richi3
|
-
-
Anonym (*'^-^'*) skrev 2018-03-19 10:07:51 följande:Vilken otroligt okunnig svinig korkad kommentar.
För de flesta tar det runt ett år att bli gravida första gången.Imponerande att du fick in alla de adjektiven på raken i en och samma mening där. !Ger dig en applåd för den passningen.Tack. -
Är vi inte alla lite omogna!? Förresten "Misse" Något rolig och nödvändig fakta här åt dig, helt gratis. Jag bjuder på den här, apropå ämnet Omognad. "Det är nämligen så att de omogna bananerna, de som är gröna i skalet och som har strävt, inte så sött fruktkött, dom är mycket nyttigare än de mogna (visste du det), än de gula bananerna. När fruktfibrerna mognar så omvandlas de till socker. Eftersom bananer till att börja med är så fiberrika bildas det väldigt mycket socker i takt med att de mognar.!" -Så med det sagt, så ska jag också ge dig en gåta! "Här får du, Jag vill inte säga vad du liknar men ta en gul banan.. Vilket djur är du? Hmm tänk på den en stund vet ja! En sak till. Noll koll säger du också.. Du vart då inte med mellan våra lakan, mellan mig och min fd. när vi tillverkade våra barn.. Så du har noll koll på den fronten så plötsligt går jag mer vetandets ut ur det här än du. Men bra försök.Anonym (Misse) skrev 2018-03-19 10:35:46 följande:Men hallå! Vilket fruktansvärt onödigt sätt att skriva!
Väldigt omogent och dessutom har du noll koll. Snälla hata mig inte.
Ts, lyssna inte. 6 månader är inget konstigt alls :) -
Ledsen, har svårt för att tygla/välja mina ordval en aning kanske ibland. Ledsen för det där. Men om inget annat så varför ska det snackas här inne som likt Doktorsspråk eller andra myndigheter för den delen, jag menar, Läkare. Bara dom kan på ett så klinikiskt sett prata med dig under besöket man har med dom. men känner att man går iväg från Vc med fler frågor än vad du fick svar på kanske.. Dom gör det ibland omedvetet. Plötsligt så kan dom ej längre för en stund prata så som "vanliga människor gör, är du med på vad jag menar. De kan säga tex. att man är döende tex. av en hjärntumör en aggressiv sådan. Läkarna dom säger liksom inte åt dig med en gång, istället blandar dom in omöjliga (ord)(tänkbara)behandlingar och förklarar att det man har är inte genomförbart att operera, en massa märkliga termer flyger ur munnen som man aldrig har hört förut. Så du måste be dom tala klarspråk, först då går det ner för en då de säger "Du kommer dö, med si och så långt kvar att leva. Beklagar" osv. Hur som helst, jag skrev min story såhär, Du får skriva exakt som du vill. -Jag skrev inte 'att det blir eller kommer att vara likadant för andra par därute som likt för mig" Det är liksom dina ord om att kvinnor tittar på snoppar så blir dom med barn. (Insikter eller inte) Men tror du verkligen att det går till så, wow i så fall.LFF skrev 2018-03-19 10:38:33 följande:Vilket charmerande inlägg. Så otroligt välskrivet och välvårdat språk.... Och så fullt av fina insikter om att alla kvinnor blir gravida av att bara titta på en penis mer eller mindre.
*ironin flödar*