Kan man själv utläsa kön via bild på ultraljud på KUB?
Både pojk- och flickfoster har utbuktning i de veckorna. Ibland kan man se viss skillnad ändå. Men en utbuktning är definitivt inte en garanti för att det är en snopp.
Både pojk- och flickfoster har utbuktning i de veckorna. Ibland kan man se viss skillnad ändå. Men en utbuktning är definitivt inte en garanti för att det är en snopp.
Aha ok! Tack för svar!Antar att det är svårt att utläsa från bild jag som inte är kunnig inom området. Menar du att barnmorskan kanske såg där på plats?
Förstår! Men att det är "helt slätt" på bilden behöver inte per automatik indikera på en flicka? Nu spelar det absolut ingen roll, men är så otroligt nyfiken :)
Aha, du ser alltså bilden? Jag ser inte ett dugg! Hmm..! Ingen bild. Ska den synas här i tråden eller? Haha
Ah vad snällt av dig! Men ser inte bilderna. Är kanske nåt fel på min uppkoppling eller nåt!
Hej igen! Nu har jag sett dina markeringar och bilderna. Det gick att se på datorn. Har någon bild till men tror att vinkeln är svår att se något på. Ser ju väldigt "slätt" ut på området men antar att man inte kan utesluta att det är en pojke trots det :) kan ju lägga upp bilden så får du skriva vad du tror. Kan man se här att det är en flicka bara för att det inte är någon "utbuktning"?