Inlägg från: babytjejen |Visa alla inlägg
  • babytjejen

Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?

Fyller 39 iår...försökt i tre år o plussade i mars som tyvärr slutade med ett missfall för en vecka sedan...väntar nu på att hormonerna ska sjunka så vi kan försöka igen...

• babytjejen

Fyller 39 iår...försökt i tre år o plussade i mars som tyvärr slutade med ett missfall för en vecka sedan...väntar nu på att hormonerna ska sjunka så vi kan försöka igen...

Mrs Was skrev 2018-04-24 19:31:44 följande:

Oh va tråkigt när sånt händer. Vilken vecka var du i när du fick mf? Har ni några barn sedan innan?

Var i v9 men fostret hade dött i v6 ca...har en dotter sedan innan. Hoppas vara en av dom som blir gravid snabbt efter missfall. Fick 2-3v i lördags o hoppas det sjunkit tills helgen, annars ringer jag nog o kollar om det ev kan finnas rester kvar. ..
  • babytjejen

Gravtesten är nere på inte gravid (clearblues digitala), o efter en rad med svagare ältester kom ett starkt i torsdags för att bli svagare igen igår...o idag hade tempen höjts så allt tyder ju på att jag hade ägglossning igår :) så nu kör jag o mannen på o hoppas på det bästa...

• babytjejen

Inget plus denna gången...fick min mens i fredags. Nåja, Vet iallafall att kroppen kommit igång efter missfallet iallafall.

Väntar på nästa äl som är runt månadsskiftet om jag fortsätter o vara regelbunden som innan missfallet.

Här lite av en tycka synd om mig dag...känns som att tiden rinner iväg o att jag är för gammal för att bli gravid...känns så jäkla orättvist att vi försökt i tre år, plussar äntligen men inte får behålla det :(

Innan plusset hade jag i princip accepterat att det inte blir något syskon...nu är jag mer bebistokig än någonsin. Var så nära o är rädd att det var sista chansen vi hade...Hoppas det känns bättre snart...

Svar på tråden Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?