Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?
Fyller 39 iår...försökt i tre år o plussade i mars som tyvärr slutade med ett missfall för en vecka sedan...väntar nu på att hormonerna ska sjunka så vi kan försöka igen...
Fyller 39 iår...försökt i tre år o plussade i mars som tyvärr slutade med ett missfall för en vecka sedan...väntar nu på att hormonerna ska sjunka så vi kan försöka igen...
Oh va tråkigt när sånt händer. Vilken vecka var du i när du fick mf? Har ni några barn sedan innan?
Gravtesten är nere på inte gravid (clearblues digitala), o efter en rad med svagare ältester kom ett starkt i torsdags för att bli svagare igen igår...o idag hade tempen höjts så allt tyder ju på att jag hade ägglossning igår :) så nu kör jag o mannen på o hoppas på det bästa...
Inget plus denna gången...fick min mens i fredags. Nåja, Vet iallafall att kroppen kommit igång efter missfallet iallafall.
Väntar på nästa äl som är runt månadsskiftet om jag fortsätter o vara regelbunden som innan missfallet.
Här lite av en tycka synd om mig dag...känns som att tiden rinner iväg o att jag är för gammal för att bli gravid...känns så jäkla orättvist att vi försökt i tre år, plussar äntligen men inte får behålla det :(
Innan plusset hade jag i princip accepterat att det inte blir något syskon...nu är jag mer bebistokig än någonsin. Var så nära o är rädd att det var sista chansen vi hade...Hoppas det känns bättre snart...