ICSI
Hej!
Vi har gjort ivf två gånger och trots ICSI får vi inga ägg befruktade. Nu skall vi prova kalciumjonifor nästa gång. Är det någon som testat detta?
Hej!
Vi har gjort ivf två gånger och trots ICSI får vi inga ägg befruktade. Nu skall vi prova kalciumjonifor nästa gång. Är det någon som testat detta?
Hej!
De proven borde de ha gjort iom att de gjort två ivf behandlingar. Provresultaten ligger ju till grund för utformningen av. behandlingen.
Vi gör våra behandlingar på Carlanderska i göteborg. Vi har tagit dessa prover.
Vi har en son som är 15 månader som blev till på vårt fjärde försök.
Vi har manlig faktor då min man har väldigt få och dåliga spermier. Men nu misstänker läkarna att även min äggkvalite är dålig.
Är det någon som testat kalciumjonifor?
Kanske ni ska testa med äggdonation? Jag vet många som lyckats den vägen.
Är det någon som testat kalciumjonifor?
Kanske ni ska testa med äggdonation? Jag vet många som lyckats den vägen.
Det är synd att både ägg och spermiedonation samtidigt är olagligt i Sverige, så folk tvingas välja det ena eller det andra.
Men utomlands är det tillåtet, så funkar det inte i Sverige, res utomlands och gör båda för att öka chanserna !
Vi och många andra har redan gjort det utomlands ! och det kommer bli tillåtet i Sverige i framtiden också.