Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 15:32:20 följande:
Vem är egentligen lycklig? Ibland är jag lycklig men det är mycket bråk och tjafs hemma vilket gör att jag tänker mer på den andra. Jag vet att det är fel.
Inget problem med sex fronten så jag saknar inget där egentligen.
Det är väl med känslan av att känna sig åttådd av en annan efter många år med samma, känna passion.
Jag är jättelycklig! Jag har en man som jag älskar, och som älskar och respekterar mig. Vi kommer jättebra överens och sexet är helt otroligt bra. Visst finns det ibland saker som man skulle vilja ändra på men så är ju livet också, allt är inte perfekt.
Jag tror inte att en otrohet skulle göra din situation mycket bättre direkt.
Jag var gift tidigare, kände mig inte attraherad av min ex-man, hade en tråkig vardag helt enkelt. Kände mig otroligt smickrad när någon visade det minsta lilla intresse och åtrå... Vilket tillsammans med en massa andra anledningar gjorde att jag tog beslutet att skilja mig! Jag var aldrig otrogen och är faktiskt lite stolt över det för jag hade flera tillfällen när jag skulle kunna ha varit det, och det hade varit enkelt. Men under skilsmässan så hade min ex-man ingenting att skylla mig för eller bråka om.
Respektera dig själv och din man och var inte otrogen.