Är så sugen på en annan man men är gift
Vad är frågan?
Vad är frågan?
Ingen fråga, ville bara skriva av nig lite för jag har ingen direkt jag vill prata med det om.
Säkert jätte vanligt...
Det som gnager är upphetsnigen för den andra mannen och att jag tänker hela tiden på det. Har blivit mer sexuell med min man för jag hoppats att suget skulle försvinna men det gör det inte.
Ja den andra mannen är på ett annat sätt än vad min nuvarande är och har antytt något som gjort mig väldigt upphetsad och att han är grövre.
Min man är annars perfekt för mig och en bra älskare.
Men den andra har lockat fram något som jag inte riktigt visste fanns där.
Vi båda är gifta med barn, han är lite mer kall. Han har sagt att en gång är ingen gång och kan skaka av sig skuldkänslorna utan problem. Så är inte jag.
Jag vet att du har rätt i allt du skriver och de här sexuella känslorna jag har för en annan man får mig att ifrågasätt mitt äktenskap.
Jag har frågat den andra mannen om han varit otrogen förr men han säger nej, men han kanske ljuger.
Jag har försökte undvika, hålla mig borta från honom men på nått sätt är han där alltid och drar mig tillbaka.
Känner mig något vilsen och förvirrad just nu och att jag går runt och är kåt hela tiden gör inte saken bättre.
Jag vet att den här killen inte är bra för mig, han har alltid funnits i bakgrunden ända sedan jag träffade min msn. Det blev aldrig vi för vi var aldrig lediga samtidigt. Måste hitta en lösning.
Jag var kåt på en kvinna. Hon var kåt på mig. Vi hade attraktion på alla plan. Jag var i ett förhållande som var bra men inte riktigt bra. Jag tänkte på henne jämt under en lång tid. Ville förföra men väntade för länge. Hade många chanser. Med respekt för mitt förhållande gjorde jag inget. En dag var hon i ett nytt förhållande. Hon hade gett upp hon och jag. Jag är kvar i mitt förhållande som bara blir sämre. Passionen är borta. Jag ångrar att jag inte agerade. Vi borde hånglat. Vad dum jag var som inte gjorde något. Hon kommer aldrig tillbaka. Korkat!
WTF Gör inte som jag! Gör nåt hångla eller nåt innan det är för sent!