Inlägg från: Anonym (En som vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En som vet)

Är så sugen på en annan man men är gift

Om du gör det en gång, och sedan inte träffar honom igen, så kommer du att må dåligt efteråt men efter ca två månader är du back on track igen. På lång sikt kommer du vara glad över att du gjorde det. Men träffas ni flera gånger så blir det problem.

Har inte själv legat med någon annan än med min partner men har grovhånglat ett par gånger med andra. Min upplevelse var den jag beskrev ovan. Nu i efterhand är jag glad över det jag gjorde och gör det gärna igen, fast med någon ny som jag inte träffar igen efteråt.

• Anonym (En som vet)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 16:20:42 följande:

Har funderat på det, men hur ska man kunna titta sin partner i ögonen efter ett sådant svek?

Tänk om han vill ha sex med mig ska jag bara nobba honom?

Nä usch, även om jag är så sugen och så tänker jag tänk om jag ångrar mig när jag är gammal att jag inte gjorde det. Men det är egentligen inte min stil att göra något sådant eller hamna i sådana situationer.

Vad vet du vad din partner går och tänker på? Han funderar kanske i samma banor?

För min del krävs det alkohol i blodet för att komma i rätt stämning. Om allt känns naturligt är det bara härligt att få hångla med någon ny och utforska med sina händer. För mig har detta räckt och sedan har jag dragit mig hemåt. Sex är för avancerat och tar för lång tid; i alla fall om man är på krogen på hemorten. Man måste komma hem i rimlig tid. Visst, man har ångest dagen efter men som allt annat så försvinner det med tiden.

Helst ska man befinna sig på annan ort. Jag tror inte det är bra om man inte springer på varandra igen. Då kommer man att trilla dit igen och igen och det kommer garanterat sluta med sex och det blir allt svårare att dra sig ur. Då får man problem..

Mitt råd är att du åker till annan ort med tjejkompisar, dricker lite drinkar och låter killarna ta för sig. Säg inte ditt riktiga namn, skaffa ett artistnamn. Heter du t.ex. Stina Svensson på riktigt så heter du Maria Johansson när du är där - ett namn som många heter. Annars kan de leta upp dig på FB eller liknande. Skaffa ev ett mail med ditt artistnamn om du vill att de ska skriva till dig. Då har du kontroll över situationen. :)
  • Anonym (En som vet)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-30 17:05:26 följande:

Inte alls onödig, för du som vill knulla andra kanske den känns onödig men för oss som är emot all form av otrohet även den emotionella mentala sorten är det en jävla bra poäng du. :)

Tänk så många arbetskamrater man haft som snackat likadant som du. Efter några drinkar har inställningen ändrats efter att man förfört dem lite. :)
  • Anonym (En som vet)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 18:27:09 följande:

Fast problemet är att jag inte vill knulla runt, det finns En kille som jag tänder på.

Då ska du nog hålla dig borta...
  • Anonym (En som vet)
    Anonym (Fin och lojal) skrev 2018-04-02 20:58:30 följande:

"Fin och lojal". Det är kanske det du tänder på, att vara ett "litet luder" som en man som inte vill ha dig till något annat än en tömning. Ta chansen. Kommer säkert vara riktigt hett. Du kommer må bra efter. Du kommer vilja ha mer men den nya kommer försvinna som en lönecheck i december när din man får reda på det. Familjen kommer sky dig som pesten.

Men det har gått så långt att det inte finns någon återvändo. Det vet du också. Lika bra att hyra ett vandrarhem i veckan och dra dit på lunchen. Då hinner den nya tillbaka till eftermiddagskaffet och du kan ligga där utnyttjad och förneka att du är förälskad i en man som inte vill ha dig.

Det är bara synd om kvinnan. Mannen är den känslokalle som bara vill ha ett knull och inte behöver bryr sig över konsekvenserna...
  • Anonym (En som vet)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 19:04:11 följande:

Det här ger mig sån ångest. Jag har dumpat den gifta vännen för alltid usch hur tänkte jag.

men samtidigt har jag en sån klump i magen att det är kanske dags att lämna maken men är rädd att lämna för jag har varit med honom i så många år. Jag känner att jag har utvecklats och drömmer om ett annat liv men är för feg. Hur blir det med barnen, mår illa av tanken att vara utan dem.

Jag är rädd att detta är en fas eller 30 års kris och vill inte göra något förhastat. Kanske försvinner de här känslorna, känner mig väldigt nere och ledsen och förstår helt att den andra mannen hade baktankar hela tiden. Känner mig sviken samtidigt som jag vet att det är lika mycket mitt fel.

En psykolog jag har pratat med sade att en otrohetsaffär ofta används som skäl för att dra sig ur en relation. Kanske omedvetet.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift