Inlägg från: Anonym (Wtf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (AL- Kvinna 35) skrev 2018-03-30 15:23:02 följande:

Är du lycklig med din man? Gör inget och glöm den nya mannen i så fall. Det är bara sex ändå.

Är du olycklig med din man? Ta då hand om en separation och flytt innan du bestämmer dig för att ha sex med någon annan.

Vem är egentligen lycklig? Ibland är jag lycklig men det är mycket bråk och tjafs hemma vilket gör att jag tänker mer på den andra. Jag vet att det är fel.

Inget problem med sex fronten så jag saknar inget där egentligen.

Det är väl med känslan av att känna sig åttådd av en annan efter många år med samma, känna passion.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Ex-frun) skrev 2018-03-30 15:39:19 följande:

Vad är frågan?

Ingen fråga, ville bara skriva av nig lite för jag har ingen direkt jag vill prata med det om.

Säkert jätte vanligt...
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (En som vet) skrev 2018-03-30 16:05:59 följande:

Om du gör det en gång, och sedan inte träffar honom igen, så kommer du att må dåligt efteråt men efter ca två månader är du back on track igen. På lång sikt kommer du vara glad över att du gjorde det. Men träffas ni flera gånger så blir det problem.

Har inte själv legat med någon annan än med min partner men har grovhånglat ett par gånger med andra. Min upplevelse var den jag beskrev ovan. Nu i efterhand är jag glad över det jag gjorde och gör det gärna igen, fast med någon ny som jag inte träffar igen efteråt.

Har funderat på det, men hur ska man kunna titta sin partner i ögonen efter ett sådant svek?

Tänk om han vill ha sex med mig ska jag bara nobba honom?

Nä usch, även om jag är så sugen och så tänker jag tänk om jag ångrar mig när jag är gammal att jag inte gjorde det. Men det är egentligen inte min stil att göra något sådant eller hamna i sådana situationer.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Amalia) skrev 2018-03-30 16:24:56 följande:

Här kommer en "hemsk" kommentar..är du man ?..

Nej, kvinna ;)
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Lea) skrev 2018-03-30 16:57:11 följande:

TS, jag blev illamående av din titel "sugen på en annan man"

Har inget mer att säga.

Ja fast man är inte mer än en människa, onödig kommentar ifrån dig.
  • Anonym (Wtf)

Ojojoj ja...Fast känns det bra att göra så när du vet att tjejerna är upptagna?

• Anonym (Wtf)
    Anonym (En som vet) skrev 2018-03-30 18:13:54 följande:

Vad vet du vad din partner går och tänker på? Han funderar kanske i samma banor?

För min del krävs det alkohol i blodet för att komma i rätt stämning. Om allt känns naturligt är det bara härligt att få hångla med någon ny och utforska med sina händer. För mig har detta räckt och sedan har jag dragit mig hemåt. Sex är för avancerat och tar för lång tid; i alla fall om man är på krogen på hemorten. Man måste komma hem i rimlig tid. Visst, man har ångest dagen efter men som allt annat så försvinner det med tiden.

Helst ska man befinna sig på annan ort. Jag tror inte det är bra om man inte springer på varandra igen. Då kommer man att trilla dit igen och igen och det kommer garanterat sluta med sex och det blir allt svårare att dra sig ur. Då får man problem..

Mitt råd är att du åker till annan ort med tjejkompisar, dricker lite drinkar och låter killarna ta för sig. Säg inte ditt riktiga namn, skaffa ett artistnamn. Heter du t.ex. Stina Svensson på riktigt så heter du Maria Johansson när du är där - ett namn som många heter. Annars kan de leta upp dig på FB eller liknande. Skaffa ev ett mail med ditt artistnamn om du vill att de ska skriva till dig. Då har du kontroll över situationen. :)

Fast problemet är att jag inte vill knulla runt, det finns En kille som jag tänder på.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Anne) skrev 2018-03-30 18:34:15 följande:

Vill man ligga runt eller helt enkelt ha en annan så gäller det att göra slut innan. Mest för att din partner förtjänar den respekten. Eller, hade du inte önskat det av honom i alla fall? 

Å andra sidan tycker jag väldigt synd om dig som är villig att agera tömhål åt en kåt gift man när du innerst inne vet att du inte är mer än det. Och ändå är du villig att ställa upp på det. På något sätt är det också ytterst förnedrande för dig, och jag är smått fascinerad över att det vore något att "längta till". 

Har inte tänkt så, grovt skrivit. Fick mig en tankeställare....
  • Anonym (Wtf)
    Attraktiv skrev 2018-03-31 06:44:45 följande:

Man kan undra om du är säljare eftersom du skriver på ett sätt som gör att det inte längre känns spännande att träffa någon annan. :) Ordet -tömhål- låter inte så sexigt...

Det enda jag reagerar på är att killen framställs som den okänslige som bara tömmer i ett hål och går därifrån. Kvar ligger den förnedrade kvinnan... Det är troligtvis lika ångestladdat för en kille att tömma i ett annat hål än i sin egen fru.

Rent moraliskt och objektivt ska man inte vara otrogen. Å andra sidan är det inte heller bra att lusten för en annan gnager i huvudet under lång tid. Tiden läker alla sår och på lång sikt är det kanske t.o.m. bra att ha lekt av sig lite, få man kan man rikta fokus på annat. Risken är dock att man inte kan låta bli att träffas igen och igen och om det inte har varit ett problem tidigare så lär det bli ett då.

Ja jag undrar om det är möjligt att bara träffas en gång men frågan är hur man mår efter.

Ja den där gnagande känslan är inte bra, mest jobbig och jag själv fattar inte varför jag känner såhär.

Känner mig äcklig och det här är inte likt mig alls.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift