Är så sugen på en annan man men är gift
Här kommer en "hemsk" kommentar..är du man ?..
Här kommer en "hemsk" kommentar..är du man ?..
Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.
Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.
Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.
Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.
Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.
Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.
Ja fast man är inte mer än en människa, onödig kommentar ifrån dig.
.Tiden läker alla sår och på lång sikt är det kanske t.o.m. bra att ha lekt av sig lite, få man kan man rikta fokus på annat.
Du får väl tycka vad du vill. Kan tillägga att jag är man, inte kvinna. Något jag vet av erfarenhet är att moralpredikande kvinnor ofta ändrar inställning när de har fått alkohol i blodet och blir förförda när ingen annan ser. Därför är det lite tröttande... Med det menar jag inte att just du är sådan.
Fast man kan väl inte hjälpa det man känner, sen är handling något annat.
Allvarligt talat. Ibland undrar jag hur fan folk är funtade idag...finns det ingen tanke på hur andra människor mår av ens beteende?
Är det bara jag..jag..jag som gäller?
Bara jag får knulla..
Bara jag tjänar mest pengar..
Bara jag har roligt..osv
När tog narcissismen över som livsåskådning?
Herregud, ge fan i att gå in i ett förhållande om ni inte kan sluta knulla med andra!
Ja, självklart, är man i ett förhållande skall man ge fan i att ge signaler att man är öppen för eget och andras intresse. Ingen rymdforskning där...
Fast helt ärligt så vet jag inte hur man ska göra för att inte mata det som man känner.
Eller menar du att man ska visa tydligt direkt att man inte är intresserad?
Jag var ironisk. För mäns sexualitet är äcklig i mångas ögon. Och speciellt om en man är otrogen. En kvinna, inte lika mycket.
Om jag inte hade vetat att ni som "är sugna" och "leker av" er, med andra än er partner vore vuxna, hade jag tänkt att detta är ett forum för högstadieelever som behöver utforska sin sexualitet alternativt, att ni pratar om drogmissbruk.