Inlägg från: Anonym (Asimovaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Asimovaren)

Är så sugen på en annan man men är gift

Blir bedrövad av hur du tänker, hoppas att du vet vad du lägger i vågskålen.

Hur tror du din man, barn, släkt o vänner reagerar om det kommer fram att du är kåt  och har legat med en annan som också är gift?

Risken att du o han kvaddar era äktenskap är stor, du ska veta att i många fall avslöjas otroheten på det mest märkliga sätt.

Tycker du att du vill ändå ligga med snubben med stor kuk, gör slut med din man innan du går vidare, tänk på att du måste ha kontakt med honom under era barn uppväxt, så gör skilsmässan så "bra" som möjligt.

Tycker att du berättar din önskningar för din man, så kanske han blir din drömälskare, är hans snopp för liten, köp en dildo....

• Anonym (Asimovaren)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 10:19:01 följande:
    Jag vet att du har rätt i allt du skriver och de här sexuella känslorna jag har för en annan man får mig att ifrågasätt mitt äktenskap.

Jag har frågat den andra mannen om han varit otrogen förr men han säger nej, men han kanske ljuger.

Jag har försökte undvika, hålla mig borta från honom men på nått sätt är han där alltid och drar mig tillbaka.

Känner mig något vilsen och förvirrad just nu och att jag går runt och är kåt hela tiden gör inte saken bättre.

Jag vet att den här killen inte är bra för mig, han har alltid funnits i bakgrunden ända sedan jag träffade min msn. Det blev aldrig vi för vi var aldrig lediga samtidigt. Måste hitta en lösning.
    Bara en tidsfråga innan du ligger med den andre mannen.

Har du tänkt över hur din man reagerar när/om du är otrogen med en gift man, tror du att han stillasittande kommer låta din otrohet bara rinna förbi?

Har en känsla av att du öppnar Pandoras ask när du är otrogen, det du kan göra enligt mej är att ta ut skilsmässa innan du ligger med "guds gåva till dej"
  • Anonym (Asimovaren)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 10:19:01 följande:
    Jag vet att du har rätt i allt du skriver och de här sexuella känslorna jag har för en annan man får mig att ifrågasätt mitt äktenskap.

Jag har frågat den andra mannen om han varit otrogen förr men han säger nej, men han kanske ljuger.

Jag har försökte undvika, hålla mig borta från honom men på nått sätt är han där alltid och drar mig tillbaka.

Känner mig något vilsen och förvirrad just nu och att jag går runt och är kåt hela tiden gör inte saken bättre.

Jag vet att den här killen inte är bra för mig, han har alltid funnits i bakgrunden ända sedan jag träffade min msn. Det blev aldrig vi för vi var aldrig lediga samtidigt. Måste hitta en lösning.
    Bara en tidsfråga innan du ligger med den andre mannen.

Har du tänkt över hur din man reagerar när/om du är otrogen med en gift man, tror du att han stillasittande kommer låta din otrohet bara rinna förbi?

Har en känsla av att du öppnar Pandoras ask när du är otrogen, det du kan göra enligt mej är att ta ut skilsmässa innan du ligger med "guds gåva till dej"
  • Anonym (Asimovaren)

Hoppas att du har helt klart för dej vad satsar!

Antar att du "vet" att du inte blir avslöjad

• Anonym (Asimovaren)
    Anonym (Fin och lojal) skrev 2018-04-06 21:21:55 följande:
    Säger det samma. Ber om ursäkt för hårda ord som jag iof står för. Tycker du har en vuxen och svinskön attityd nu. Strunta i vad VV-morsorna säger här inne. Dom valde kåtheten och något år av lust före kärnfamiljen och hade säkert kul en stund.

Jobba på ert förhållande nu och hitta tillbaka. Om 10 år kommer du att skämmas för tankarna vad du en gång var på väg att offra.
    Inte skämmas över något som inte hände, men har tagit lärdom av det som kunde ha hänt
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift