Inlägg från: Anonym (@@+) |Visa alla inlägg
  • Anonym (@@+)

Är så sugen på en annan man men är gift

Allvarligt talat. Ibland undrar jag hur fan folk är funtade idag...finns det ingen tanke på hur andra människor mår av ens beteende?
    Är det bara jag..jag..jag som gäller?
    Bara jag får knulla..
    Bara jag tjänar mest pengar..
    Bara jag har roligt..osv

När tog narcissismen över som livsåskådning?
    Herregud, ge fan i att gå in i ett förhållande om ni inte kan sluta knulla med andra!

• Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 14:26:57 följande:
    Fast man kan väl inte hjälpa det man känner, sen är handling något annat.
    Visst kan man hjälpa det man känner. Man behöver inte mata det man känner.

Det är också något nytt som alla inbillar sig. Att man skall följa sina känslor i alla lägen...Varför...
    Finns det möjlighet att det skadar andra människor får man helt enkelt göra ett val.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 16:12:17 följande:
    Fast helt ärligt så vet jag inte hur man ska göra för att inte mata det som man känner.

Eller menar du att man ska visa tydligt direkt att man inte är intresserad?
    Ja, självklart, är man i ett förhållande skall man ge fan i att ge signaler att man är öppen för eget och andras intresse. Ingen rymdforskning där...
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-31 16:36:48 följande:
    Håller med men gav inga signaler men ja jag har låtit det gå för långt. Men nu har det blivit som det blivit och jag har mig själv till att skylla.
    Vadå gått för långt??
    Vad jag förstått har ni inte hamnat i sängen ännu...eller?
    Dra dig ut...Gör om gör rätt!
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-01 13:25:13 följande:
    Det kommer inte leda till mer än sex och spänning...
    Du vet hur detta kommer att sluta..eller hur.
    Gråt och tandagnisslan, en familj i kris
  • Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-02 10:56:46 följande:
    Ja jag vet vad jag satsar men ska försöka hålla mig borta från den här mannen, men den här gnagande känslan som jag känner är väldigt jobbig.

Tanken är lockande att man har sex en gång och sedan går vidare men jag vet att det tänket är fruktansvärt fel och omoraliskt och vill inte riskera något.Sedan vet man inte hur man känner efter...

Fattar inte hur jag hamnade här, jag har i alla år varit en fin och lojal kvinna.
    "Fin och lojal i alla år" är inget du kan ta med dig om du är otrogen.
    Med dom tankarna du har nu, och att du överhuvudtaget funderar på att realisera
    dom förstör ju allt det. 
    Det spelar liksom ingen roll hur fin och lojal du varit.
  • Anonym (@@+)

Tror inte TS är intresserad längre. De flesta svaren hon fått var nog inte de hon ville ha, och de svaren som föreslog att hon bara skulle köra på och typ, "man lever bara en gång", är ju bara så idiotiska så man tror inte det är sant, IQ noll!

• Anonym (@@+)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-03 13:21:19 följande:
    Ja jag vet att jag behöver prata med någon om detta och ja jag är förvirrad av det jag känner.

På vilket sätt låter jag och resonerar jag som en älskarinna? Nyfiken på vad du menar och tänker
    Nä, jag tycker inte du resonerar som en älskarinna, mera som "Anne" beskriver det.. ett tömhål med benefit för dig själv. Du är ju inte ute efter något annat än ett simpelt knull enligt vad du själv beskriver.

Det jag är fascinerad över är hur en del människor är villiga att riskera allt de byggt upp, under många års tid, bara för en fix ide..en attraktion.
    Utan att vara elak skulle det vara intressant att få vara med och se när du genomför dina fantasier, och sedan se när allt ni byggt upp rasar omkring dig, om mannen får reda på det. Och den risken finns alltid.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (man) skrev 2018-04-03 14:35:29 följande:
    Jag tycker det finns en hel del likheter mellan ett rus (alkohol, droger, etc) och förälskelser. I båda fallen slås konsekvenstänket och rationellt tänkande ut och folk blir lite korkade helt enkelt. Och precis som det är svårt att tala reson med någon som är full så är det svårt att resonera med en peson som är förälskad eftersom personen inte tänker klart. Och precis som en full person kan göra de mest idiotiska sakerna som man sen ångrar så kan även  en förälskad person göra idiotiska saker som man sen ångrar när "berusningen" gått över.

Det bästa är väl egentligen att inte göra ett skit och vänta ut "berusningen". Först när den gått över kan man kanske resonera rationellt med personen. Typ gå hem och lägga dig innan du gör bort sig helt på festen. Problemet är bara att få personen att fatta det när hen funderar på att ställa sig på bordet och moona för chefen på personalfesten Flört

Det jobbiga med förälskelser är att de sitter i betydligt längre än en fylla.
    Men var har du läst att TS är förälskad? Hon vill ju bara ha ett stick i råttan...
    en gång, för att stilla sin nyfikenhet.
    Detta är inget snack om förälskelsens rosa skimmer eller ett ons i fyllan och villan.
    Hon vill heller inte vara älskarinna..Ett stick räcker.
    Det hon är rädd för är hur hon skall må efteråt.
  • Anonym (@@+)
    Anonym (man) skrev 2018-04-03 16:27:13 följande:
    Förälskelse, attraktion, kär, kåt, whatever, starka känslor som påverkar ens omdöme. Känslor är irrationella och man gör lätt misstag då. Vissa gör det när det blir kära, kåta, etc, andra kan klanta sig när de blir arga eller rädda. Vissa hanterar en slags känslor bättre än andra, några kan vara bra på at hantera ilska men suger på att hantera kärlek och kåthet, andra tvärtom. Huvudpoängen är att människor inte tänker klart när de är påverkade av starka känslor.

TS vill ha ett stick i råttan men hon vill också låta bli, hon är delad och förvirrad helt enkelt. Det är väl bra att hon öh stannar till och tänker efter som hon iaf försöker göra i den här tråden än att hon bara gått ut och gjort det som många gör? Visst kan man tycka att det är frustrerande hur hon resonerar och provocerande vad hon överväger att göra. Men samtidigt tycker jag hon ska lite cred för att hon åtminstone försöker låta bli. Hon kunde ju bara skitit i det och bara kört på, finns många som gör så också, eller hur?
    Har aldrig sett att du visat sådan förståelse förut för otrohet. Känner inte riktigt igen din argumentation. Du börjar låta som "jrockyracoon" i en annan tråd här på FLFlört
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift