Inlägg från: Anonym (Fin och lojal) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fin och lojal)

Är så sugen på en annan man men är gift

Anonym (Wtf) skrev 2018-04-02 10:56:46 följande:

Ja jag vet vad jag satsar men ska försöka hålla mig borta från den här mannen, men den här gnagande känslan som jag känner är väldigt jobbig.

Tanken är lockande att man har sex en gång och sedan går vidare men jag vet att det tänket är fruktansvärt fel och omoraliskt och vill inte riskera något.Sedan vet man inte hur man känner efter...

Fattar inte hur jag hamnade här, jag har i alla år varit en fin och lojal kvinna.

"Fin och lojal". Det är kanske det du tänder på, att vara ett "litet luder" som en man som inte vill ha dig till något annat än en tömning. Ta chansen. Kommer säkert vara riktigt hett. Du kommer må bra efter. Du kommer vilja ha mer men den nya kommer försvinna som en lönecheck i december när din man får reda på det. Familjen kommer sky dig som pesten.

Men det har gått så långt att det inte finns någon återvändo. Det vet du också. Lika bra att hyra ett vandrarhem i veckan och dra dit på lunchen. Då hinner den nya tillbaka till eftermiddagskaffet och du kan ligga där utnyttjad och förneka att du är förälskad i en man som inte vill ha dig.
  • Anonym (Fin och lojal)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-05 01:33:28 följande:

Att det vi höll på med inte var okej och att vi måste koncentrera oss på våra familjer och släppa varandra.

Jag kan inte gå runt och tänka på honom när jag har en man. Det är delvis mitt fel att jag hållit dörren på glänt och inte avvisat direkt. Att jag ville avsluta kontakten för hsn gjorde mig förvirrad och att det aldrig kommer att hända sålänge vi är gifta.

Jag ifrågasatte också hans agerande men han menade mest att han är inte mer än en man och det är inte hela världen. Jag sa att jag tyckte att han utnyttjade min sårbarhet till hans fördel men han bara blånekade.

Jag skrev att jag hade en klump i magen tidigare och jag berättade för maken hur jag kände. Hans reaktion och ledsamhet var/är en riktig tankeställare och ruskade om mig ordentligt. Vad fan höll jag på med? det känns som att jag gick in i en konstig trans och har precis vaknat.

Det viktigaste just nu är att läka och hitta tillbaka till varandra, jag har sårat honom men det kunde ändå ha slutat mycket värre.

Jag kommer aldrig någonsin låta detta hända igen...

Oerhört klarsynt och rakryggat beslut. Många många borde läsa igenom ditt inlägg.

Tack vare ditt vuxna agerande kan du ha räddat ditt äktenskap.

Men attraktion är en farlig drog som får folk att göra precis galna beslut. Precis som alkohol för en alkoholist.
  • Anonym (Fin och lojal)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-06 14:36:26 följande:

Ja det var hårda ord som fick mig att känna mig äcklig men inte bara från dig. Men det hjälpte, jag vill inte vara den personen.

Säger det samma. Ber om ursäkt för hårda ord som jag iof står för. Tycker du har en vuxen och svinskön attityd nu. Strunta i vad VV-morsorna säger här inne. Dom valde kåtheten och något år av lust före kärnfamiljen och hade säkert kul en stund.

Jobba på ert förhållande nu och hitta tillbaka. Om 10 år kommer du att skämmas för tankarna vad du en gång var på väg att offra.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift