Inlägg från: Anonym (46) |Visa alla inlägg
  • Anonym (46)

Är så sugen på en annan man men är gift

Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 15:14:26 följande:

Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

Vad för kommentarer förväntar du dig ifrån oss som blivit bedragna, vi som vet hur jävla ont det gör i många år, vi som fått våra familjer splittrade och fått flytta från bostaden som man jobbat så hårt för att få. Vi som får träffa barnen högst varannan vecka. Vi som dränker våra sorger i alkohol och inte kan se en enda ljuspunkt i framtiden. Vi vars liv har slagits i kras.

Vilka kommentarer vill du ha från oss?
  • Anonym (46)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-03 12:26:28 följande:

Jag är som sagt endast ute efter ett sexuellt äventyr och det är kanske jag som skulle utnyttja honom för att få det jag var ute efter.

Ni är är väldigt stereotypa tycker jag.

Du är väldigt stereotyp, tycker jag.

Jag vill bara ha ett litet sexuellt äventyr, lite sex, inget mer. Min make kommer inte få veta etc. Så har många tänkt före dig, och för väldigt många har det blivit stora konsekvenser. Värst för de bedragna och barnen, men även konsekvenser för de som bara var ute efter ett sexuellt äventyr.

Vill du flytta till en liten lägenhet i halvtaskigt område? Vill du träffa barnen bara varannan vecka? Vill du krossa din man får många år, kanske hela livet? Vill du förstöra för dina barn?

Om du kan svara ja på alla frågorna så kan du gå vidare. Tvekar du på någon så bör du skärpa dig och behandla make och barn med respekt - och även dig själv!
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift