Inlägg från: Anonym (yeah right!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (yeah right!)

Är så sugen på en annan man men är gift

Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 13:04:33 följande:
    Nej jag har inte sagt upp bekantskapen och vi pratar ibland men vi träffas inte. Pratade med honom senast igår och jag sa typ att den dagen vi blir singlar då kan vi göra vad vi vill.

Hoppas han respekterar det, annars får jag säga upp kontakten.
    Ända tills den dagen han tar dig lite avskiljt på kafferasten och tar tag i din midja och talar om för dig vad otroligt vacker du är!
    Du noterar hur vackra hans underarmar är hur djupa hans ögon är. Som brunnar!
    Du känner en värme i bröstet och hur det hettar i hela underlivet.
    Du vill inte gå in på toaletten och onanera nu för att ta bort spänningen! Du vill känna honom i dig - djupt! Ta mig! Ta mig bara hur du vill!!! Sluta plåga mig...
  • Anonym (yeah right!)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 13:29:17 följande:
    Han vet att vi pratar ibland, nej hur ofta vet han inte.
    Hur skulle du själv känna tror du om din nuvarande man höll på att fjäska för en annan kvinna på t ex arbetsplatsen? Bjöd henne på luncher, tog varje tillfälle att "råka" gå förbi hennes rum för att fjäska mer om hur vacker hon är idag. Efter dagens slut borstar han alltid bort snön från hennes bil osv osv osv....

Han gör alltså allt för att bearbeta så att han får smeka av henne trosorna och begrava huvudet mellan låren! Bara en gång!!

Är det nåt du skulle tillåta?
  • Anonym (yeah right!)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 14:13:46 följande:
    Jag håller helt med, det är inte tomma ord.

Jag ska prata med min man ikväll.
    vad ska du säga? Att du är intresserad av en annan man och inte är säker på att du kommer att kunna stå mot han sexinbjudningar?

Om du funderar på det så tycker jag att du ska glömma det för det kommer bara att göra mer skada än nytta.  Jag tycker inte att du ska göra nånting. Bestäm dig för det du tidigare sagt och låt tiden gå och utvisa.

Vill ni ha med andra och känna den spänningen så föreslår jag ett besök till PIH i solna t ex.

• Anonym (yeah right!)

Ingen annan än jag som misstänker att hon till slut testat "grovingen" och stillat sin nyfikenhet - ett tag?

Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift