• Cl4udio

Är så sugen på en annan man men är gift

Anonym (Wtf) skrev 2018-04-04 23:47:51 följande:
    Nej jag har inte varit fysisk otrogen. Han ville men jag sa nej, hände en gång.

Han var väldigt kort och sa att han förstod, han avslutade med att säga ?vi hörs när vi är singlar i framtiden? ,Jag la på.

Nej jag berättade inget om den andra mannen för inget hände mer än att det var en fantasi och tankar som jag matade. Jag har lärt mig en ordentlig läxa, försökte prata med min man igen men han ville inte prata. Det känns jobbigt och jag vet inte om det var rätt att jag sa något.

Jag ska ge honom lite tid och försöka fundera på hur jag vill ha det och kanske hitta tillbaka till varandra igen.
    du sa att den andra mannen är "grövre" än din man. hur vet du det om du inte haft något fysiskt med honom? hade ni kanske annat lättare sex? isf var det lika bra som du inbillade dig i din fantasi?
  • Cl4udio
    Anonym (Wtf) skrev 2018-04-05 01:33:28 följande:
    Att det vi höll på med inte var okej och att vi måste koncentrera oss på våra familjer och släppa varandra.

Jag kan inte gå runt och tänka på honom när jag har en man. Det är delvis mitt fel att jag hållit dörren på glänt och inte avvisat direkt. Att jag ville avsluta kontakten för hsn gjorde mig förvirrad och att det aldrig kommer att hända sålänge vi är gifta.

Jag ifrågasatte också hans agerande men han menade mest att han är inte mer än en man och det är inte hela världen. Jag sa att jag tyckte att han utnyttjade min sårbarhet till hans fördel men han bara blånekade.

Jag skrev att jag hade en klump i magen tidigare och jag berättade för maken hur jag kände. Hans reaktion och ledsamhet var/är en riktig tankeställare och ruskade om mig ordentligt. Vad fan höll jag på med? det känns som att jag gick in i en konstig trans och har precis vaknat.

Det viktigaste just nu är att läka och hitta tillbaka till varandra, jag har sårat honom men det kunde ändå ha slutat mycket värre.

Jag kommer aldrig någonsin låta detta hända igen...
    bra jobbat (och beslut) ts, eloge till dig.
Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift