Inlägg från: Anonym (Svartellervitt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svartellervitt)

Är så sugen på en annan man men är gift

Anonym (Lea) skrev 2018-03-30 17:05:26 följande:

Inte alls onödig, för du som vill knulla andra kanske den känns onödig men för oss som är emot all form av otrohet även den emotionella mentala sorten är det en jävla bra poäng du. :)

Det är lätt att slå sig för bröstet och hävda att man är emot all form av otrohet så länge man blir behandlad väl i sin relation och/eller inte utsätts för frestelser utifrån. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna vara otrogen, det fanns såklart inte på kartan när vi hade vårt ljuvliga bröllop. Men när han skrev på för ett hus han egentligen inte ville ha och sedan valde att tiga och tjura och behandla mig som skit i ett halvår, då var det plötsligt inte lika självklart att vara trogen längre. Har aldrig känt mig så sviken och övergiven, det var vidrigt. Och nej, jag tvingade honom inte att skriva på. Han berättade inte hur missnöjd han var förrän efteråt, vilket var en enorm chock. Min man blev helt förändrad, plötsligt fanns personen jag älskade inte ens kvar.
  • Anonym (Svartellervitt)

Det är även lätt att säga att man inte ska falla för frestelser innan man själv upplevt det. En blixt från klar himmel, som att mattan rycks undan under fötterna på en. Japp, det där har jag upplevt. Blev nästan provocerad vid det mötet, typ ?var fan kom du ifrån?? Nykter var jag också.

Eller också något som börjar helt korrekt, kollegialt och vänskapligt, lite roliga samtal vid fikabordet. Och en vacker dag kommer man till jobbet och inser att nä men faaan vad jag är tänd på dig. Japp, precis så har jag det.

Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift