Är så sugen på en annan man men är gift
I inlägg #86 skrev jag ett påstående, att du vet hur detta kommer att sluta.
Du svarade "det behöver inte alls bli så"
Nu, många inlägg senare måste jag ändå fråga.
Hur ser din plan ut egentligen?
I inlägg #86 skrev jag ett påstående, att du vet hur detta kommer att sluta.
Du svarade "det behöver inte alls bli så"
Nu, många inlägg senare måste jag ändå fråga.
Hur ser din plan ut egentligen?
Äh, jag vet inte. Det här med trohet höll jag stenhårt på tidigare i mitt liv, jag gjorde ?allt rätt?, var 100% lojal mot mannen jag levde i många år med och skaffade barn, hus och företag ihop med. Men han struntade ju fullkomligt i det och bedrog och ljög under ett år eller mer...tänk om jag istället för att uppskatta och hålla fast vid honom hade gett efter för de frestelser som fanns, det hade förmodligen varit bättre för mig och barnen i längden. Jag hade ju kunnat hitta ngn som uppskattade mig istället.
Så jag av alla människor tycker nog att du skall utforska varför du känner som du gör faktiskt. Alla här som tycker att man skall uppskatta sin nuvarande relation, ni vet ju inte ett skit om den är värd att ha kvar?! Varför vara med en person man inte längre är kär i när det finns andra? Bara låt bli att ljuga så ser jag inget fel med att lämna det gamla, man vet som sagt inte vad man har någonsin och man känner verkligen inte sin ?livskamrat? i alla lägen. Se till att ha egna pengar och möjligheter, alltid.