Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Abort första gången.. hjälp!

Hej! Jag är i precis din sits idag. Har på fm varit på sjukhuset på förlossningen där jag fick första tabletterna i slidan men det kom inte riktigt igång så fick även två till tabletter under tungan vilket gjorde att det kom igång rejält på en gång. Känslan är faktiskt att det forsar ut ur en och jag tog med mig ett gäng av sjukhusets bindor då de vanliga aldrig hade klarat det här. Jag har ont till och från men äter värktabletter med jämna mellanrum. Hoppas att den värsta blödningen avtar lite till natten även om jag säkert kommer ha som en mens i några veckor fram över.

Hoppas det gått bra för dig idag också.

• Anonym (J)

Jo en del forsande har det varit och jag är glad för de blöjliknande bindorna jag fick från avdelningen. Jag har känt av stora klumpar men valt att inte titta, skulle psykiskt inte klara av det då jag gärna egentligen vill ha barn. Ligger dock väldigt fel i tiden för oss just nu.

• Anonym (J)

Jag trodde också att jag såg fostret i pottan på förlossningen men sköterskan sa att det bara var blodklumpar ihop med tabletten som stötts ut, kom många fler klumpar efter det. Nu på natten och morgonen blöder jag bara som en vanlig mens men äter fortfarande smärtstillande regelbundet under den här dagen också.

Svar på tråden Abort första gången.. hjälp!