Inlägg från: Anonym (Förvirrad.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad.)

Abort första gången.. hjälp!

Tog första tabletten för precis en vecka sen & de i slidan i torsdags (tisdag) idag. Tog dom hemma, var själv hela dagen tills killen kom hem från jobbet. Tränande sedan under helgen, tyckte inte de var så farlig med blödningen. Men sen igår & idag har jag blödigt som bara den. Känns typ som jag kissar på mig. Blir långa toabesök på jobbet.

Men nu börjar jag känna mig förvirrad & ångra beslutet, vet att just nu är inget bra läge & vi båda ville göra en abort. Men jag känner mig så ensam. Killen vill inte prata om det, han är för känslig för blod. Samtidigt som jag känner att jag måste prata av mig. Mår skit dåligt. Ingen annan vet om de här heller. Så jag går bara o håller en god min hela dagarna tills jag kommer hem & kan brista ut i gråt. Va gör jag? Är de vanligt att må så här? Känner mig helt begränsad pga av blödningen :(

• Anonym (Förvirrad.)

dom ringde mig under dagen i torsdags & undra hur allt går, hon sa också att någon från barnmorskemottagningen skulle höra av sig för att boka ett återbesök där, hur lång tid brukar de ta innan de hör av sig? Är de jättestor risk för infektion om man använder tampong? Ska nämligen åka bil 30mil tors&fre

• Anonym (Förvirrad.)

Blödde rätt bra de första dygnet, men tycker de börjat blöda mer sen jag tränade.

Ringer de inte imorgon så ringer jag till dom. Skönt att bara prata av sig om inte annat.

Killen verkar inte förstå att de är jobbigt med en abort, även fast vi var överens om det.

Svar på tråden Abort första gången.. hjälp!