Inlägg från: Anonym (Jhonny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jhonny)

Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?

Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:21:57 följande:

Ja, jag håller med dig där. Detta hade inte hänt om jag trivdes med min fru på det sättet. Men jag vill inte skiljas, vi har små barn. Jag vill prova en gång till. Man hör ju om par som hittar tillbaka till varandra.

Under rätt förutsättning ja.

Du har tyvärr ingen vetorätt i den frågan. Det är din fru som bestämmer här och vill hon inte har du förlorat både fru, älskarinnan och dina barn.

Deal with it.
  • Anonym (Jhonny)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:24:07 följande:

Men vad är så fel med att ta den enkla vägen, om man verkligen vill ge det ett försök till?

Seriöst, rädslan för upptäckt gjorde att du hamnade där du är.

Hade det inte varit nån risk hade du fortfarande haft din älskarinna kvar.

Det är svaret på varför det är magstarkt att ens fråga om den lätta vägen. Hyckleri är enda anledningen till att du stannar.

Du vill stanna för din rädslas skull. Inte för din frus skull.

Och DET min kära Watson kan vem som helst räkna ut att när din fru räknar ut anledningen till din skitnödighet så är du både rökt,stekt och flådd...
  • Anonym (Jhonny)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 19:39:23 följande:

Mina barn skulle jag aldrig förlora.

Vad är rätt förutsättningar? Och det är ju just det jag undrar, vilket alternativ tror ni ger mig större chans att min fru väljer att kämpa för oss?

Det är din fru som avgör om ni har rätt förutsättning, inte du.

Du har ljugit för henne och bedragit henne i 1,5 år. DET är absolut inte rätt förutsättning för att förhandla om nytt försök..
  • Anonym (Jhonny)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 21:48:53 följande:

Av den anledningen förtjänar jag en ny chans.

Du har varit otrogen och därför anser du att du förtjänar en ny chans?
  • Anonym (Jhonny)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 22:36:35 följande:

Ja, det kommer att bli så. Tack för ditt svar.

Hon förtjänar just sanningen och inte nån halvlögn och påhittad sanning. Dvs dina barn har ingenting med saken att göra. För det var inte för deras skull du avslutade otroheten, utan för att du nästan blev avslöjad. DET är sanningen.
Svar på tråden Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?