Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?
Hej TS,
Min ex fru var otrogen mot mig. Hennes störsa misstag var att ljuga för mig. Att hon var otrogen var jobbigt. Att hon fortsatte ljuga mig rätt upp i ansiktet efter att jag "visste" vad hon gjort var värre!
Har du tur så är din fru lika dum som jag var. Jag ville nämnliggen förlåta allt. Inte för hennes skull utan för vårat barns skull. Dock hade jag inget val och ex frun ville skiljas.
Idag är jag lyckligt omgift med nytt barn. Min andra barn har jag delad vådnad av och det kommer aldrig sluta göra ont att jag bara ser henne 50% av hennes uppväxt.
Men facit i hand skulle jag dock lämnat mitt ex så fort jag fick reda på det...
Mitt enda råd till dig är att vara 100% ärlig. Kom dock ihåg att för kvinnor så är den emotionella otroheten troligtvis värre än den fysiska biten.
Du vill rädda ditt äktenskap men för att nå dit måste du korsa ett minfält. Minorna är dina med du vet inte var dom är. Allt du vet är att du kommer stiga på dom och du har ingen aning om hur stor smällen kommer att bli.
Jag brukar ofta avsluta mina inlägg med ett "lycka till", men i det här fallet blir det din fru och barn jag önskar Lycka till med...