Era första symptom på graviditet?
Hej hoppar i tråden o ställer en fråga .. Jag har ätit cerazette i några månader. I början kom blödningar ofta o varade under några veckor. Sen blev de så att om jag ibland glömde att ta ett p-piller eller tog de för sent så fick en blödning pga de missade pillret. Nu har jag inte haft blödningar på ca 3 månader. Nu den senaste månaden har jag ibland missat flera p-piller o även tagit de för sent. Men de konstiga är att jag får inte längre någon blödning alls inte ens när jag missat ett piller eller flera. Någon som varit med om samma eller liknande? Har haft lite andra symtom den senaste veckan. Huvudvärk bland annat. Och idag har ingen mat alls smakat bra även fastlag varit hungrig. Så fick slänga både frukosten o lunchen i papperskorgen. Har haft lite dovt illamående som kommit under dagen som pågått en stund o sen kommit tillbaka. Börjar fundera på om de är så att jag blivit gravid. Har beställt hem grav test men de kommer på måndag så tänkte jag testar o skriver här om nån kanske vart med om liknande.