BF Januari 2019

Hej! Här är en chockad och lycklig blivande trebarnsmor (hoppas jag) som testat positivt innan barn nr två ens hunnit bli 5 månader ????

BF bör bli precis runt nyår.

Jag vill gärna gå med i FB-gruppen sålänge den är hemlig.

FrökenFlower skrev 2018-04-30 18:27:06 följande:

Det hände tydligen en grej.....

Över 40, två tonåringar och plussade precis vilket inte var riktigt planerat. V 5-6 och beräknat årskiftet 2018/2019 så jag får kanske hänga i båda grupperna, alla tre grupperna blev det då det är en för december och två för januari.

Mycket funderingar nu. Fler här som är över 40?

Symptom: konstant kissnödig, öm i nedre delen av magen vilket gör bilbälte t.ex sjukt oskönt, stramar mellan pubis och magen så fort jag reser mig.

Jag är inte över 40 (blir 37 i år) men jag har också tonåring hemma (och en 5-månaders). Härlig kontrast!
    FrökenFlower skrev 2018-05-01 23:06:59 följande:

Grattis till ditt plus!!

Jag funderar mycket på vad barnen ska säga. Jag tror dom kommer tycka vi är galna så gamla

som dom tycker vi är...... Men en liten kanske uppskattas när den väl är framme.

Min tonåring blev inte jätteglad när vi berättade sist, men OJ vad han älskar sin lillasyster nu! Trots 16,5 års skillnad så år de oskiljaktiga!

Men att vi nu ska berätta att det kommer ett syskon TILL, det kommer nog att tas emot ännu värre än sist. Jag får bara hålla tummarna för att nästa barn också får samma fina band till storebror när hen kommer till världen.
Svar på tråden BF Januari 2019