• xxy

BF Januari 2019

hej hej

jag är också över 40 (42)  och oplanerat gravid. Har tre barn sedan tidigare:
    en 10 , en 7 och en 18 månader.

Vi har inte pratat om 4.an ännu. Maken ville egentligen inte ha ens tre så 4 är lite av en chock. Jag har dock en historia av missed abortions så vi får väl se om denna stannar.   Beräknad bf är 4 jan.  ( lite kul i så fall; barnen är födda 6;e, 5;e 7;e och jag ock maken 3:e och 8:e  fast olika månader)

jag går gärna med i facebookgruppen om jag får.

• xxy

jag är också jätteorolig för missed abortion. Har haft det flera gånger förut och vill helst slippa igen. maken och jag är fortfarande inte helt överens om hur vi ska göra - mer än att vi ska kolla om den lever innan vi tar ett beslut. Jag har ju tre barn och 4 missed abortions så helt självklart är det inte.

men det är ju bara att hålla ut och begära ett tidigt ul. fick inskrivning den 22:a maj så det är lååångt kvar.

oroar mig för det mesta just nu känns det som. Någon som vet när man tar det testet som kan ersätta nuptestet?

Pratade med min syrra i helgen och det var ungefär det värsta jag kunde göra. Hon är så bra att måla fan på väggen. Men vad tänkte jag egentligen - människan har tre barn och ar svårt att klara av sitt liv redan när hon hade två, jag har tre och det går alldeles utmärkt. Nä i stället satt jag där och lyssnade på hennes guilttri utan att säga något.

Svar på tråden BF Januari 2019