Inlägg från: lovenoodle |Visa alla inlägg
  • lovenoodle

BF Januari 2019

Hej Allihopa! Är med i andra bf jan 19 tråden men hoppar in här med. Precis blivit gravid igen efter ett mf i v.7 6/4. Det var ett lindrigt mf utan smärta och jag fick negativa gravtest redan en vecka efter allt startade. Känns helt overkligt att det gick så fort att bli gravid igen och jag är så himla orolig för att få mf igen.. Fått 2-3 på digitalt cb men mina teststickor ger svaga streck som förvisso blir lite starkare för varje dag. Om beräkningarna stämmer är jag i v 6 5+2 och har bf 8/1-19!

Är 27 år och bor i Gbg med min sambo och vår son på 19 månader :)

• lovenoodle

Hej allihopa,
    Tyvärr blev det missfall även denna gång, i vecka 7+0. Jag började blöda dagen innan jag skulle på mitt första vul för att datera graviditeten och visste direkt att det rörde sig om ett missfall. Igår fick jag det bekräftat och det fanns ingenting kvar så kroppen hade redan tagit hand om allt. Eftersom jag fått två missfall på raken nu kommer vi vänta med att försöka igen åtminstone en mens emellan. Läkaren sa dock att det inte är något onormalt att få två missfall i rad och att eftersom jag verkar vara väldigt fertil och har ett barn sedan innan är detta bara otur och slump. Önskar er alla andra fortsatt lycka <3

Svar på tråden BF Januari 2019