• emsii8

Vill också gärna vara med i fb gruppen.. har skrivit min mailadress.

• emsii8

Fy vilken seg dag jag haft idag. Varit så tom på energi! Fortfarande inget illamående! Håller tummarna för att jag slipper det ???? Finns det någon av er som vill starta en fb-grupp till oss tillsammans med mig?

• emsii8

Verkar dock inte som om vi får vara med i den gruppen. Finns flera som har skrivit och velat bli med i den gruppen utan svar. Jätte tråkigt!

• emsii8

Jag fick lite blödningar igår kväll, och har lite idag med. Mer bruna flytningar nu. Ska iväg på vul i morgon kl 10.00. Håll tummarna!! ?

• emsii8
    Anonym (Matilda) skrev 2018-06-07 09:54:41 följande:

Hej, mitt tredje barn beräknat i slutet på januari. Späääänande! Fler här som ska ha barn för tredje gången? Utvecklingen har minst sagt gått framåt när det gäller gravidappar. Tidigare fanns det bara en nu finns det en sjö utav dem? Vilken tycker ni är bäst? Preglife, Babyapp eller Preggers står jag och velar mellan. Preggers och Babyapp verkar vara nya. Gillar designen i Preggers och alla funktioner, speciellt att man kan koppla med sin partner. Finns inga ursäkter längre för grabbarna att inte vara mer involverade i det dagliga som händer. :)

Väntar också mitt tredje barn! Bf i slutet på januari ????
  • emsii8

Var på VUL i tisdags och fick se en liten sparvel med ett tickande hjärta ???? Endast 3.7 mm så är nog bara i v 6 eller nått. Idag kom illamåendet. Inte varit direkt illamående med mina andra barn så detta är något nytt. Mannen köpte sea-band till mig idag och det verkar faktiskt fungera!

• emsii8
    Saima17 skrev 2018-06-07 22:07:04 följande:

Oj d låter litet för v6. men d e bar att allt är toppen :)

Ja va idag på VUL.. är v 6+6 å parveln där inne e 8.6mm.. å ja e så lycklig när ja fick se ett starkt tickande hjärta.. tårarna rann av lycka..

Enligt läkaren va allt bra. Och i flera appar plus hemsidor, bland annat 1177 så ska embryot vara cirka 4 cm i vecka 6.
  • emsii8
    emsii8 skrev 2018-06-09 18:15:23 följande:

Enligt läkaren va allt bra. Och i flera appar plus hemsidor, bland annat 1177 så ska embryot vara cirka 4 mm i vecka 6.

Svar på tråden BF Januari 2019