• Nikhita

BF Januari 2019

Hej! Jag är gärna med också. Jag är troligtvis i vecka 7 med bf 23 januari. Det blir mitt andra barn. Har en dotter på 12 år sen tidigare.

Känner inte heller så mycket av det ännu förutom att jag fått sluta med alla mediciner jag skulle behöva för pollen, förkylning mm. Så jag mår inte på topp just nu på grund av det.

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Nikhita

Finns det något gott vin eller bubbel som är alkoholfritt 0.0 %? Har hittat en öl från heineken på ICA som iaf smakar bra. Då kan jag luras lite att jag fortfarande kan ta mig en öl :) men vore gott med något bubbel nu i sommar.

• Nikhita
    emsii8 skrev 2018-06-04 12:27:07 följande:

Jag fick lite blödningar igår kväll, och har lite idag med. Mer bruna flytningar nu. Ska iväg på vul i morgon kl 10.00. Håll tummarna!! ?

Jag fick pyttelite samma dag jag plussade. Håller tummarna för dig!
  • Nikhita
    Saima17 skrev 2018-06-04 15:34:10 följande:

kopparbärs har en super god ekologisk alkoholfri äppelcider.. sku kunna dricka den dygnet runt

. haha.. å sen sommmersby e helt okej åxå.. Men kopparbärs vinner no.. större burk å

Anonym (Bebis2019) skrev 2018-06-04 15:48:48 följande:

Nosecco, rawson retreat eller Richard Juhlin är helt ok alkoholfria bubbel som finns på Systembolaget. Känns lite lyxigt med en riktig flaska också :)

Tack för tipsen! ????

Eftersom kaffe inte ska vara så bra under graviditeten undrar jag om nån här testat koffeinfritt kaffe? Undrar om det smakar gott som vanligt kaffe. ????????????
  • Nikhita

Nu blev mitt inlägg lite konstigt. Det blev visst en massa frågetecken istället för emojis.

Svar på tråden BF Januari 2019