BF Januari 2019
Jag vill jättegärna vara med i en Facebook - grupp. Bf 16/1. Och såg ett litet hjärta i fredags ????
Mail: bosse21@hotmail.com
Jag vill jättegärna vara med i en Facebook - grupp. Bf 16/1. Och såg ett litet hjärta i fredags ????
Mail: bosse21@hotmail.com
Jag är inte över 40 (blir 37 i år) men jag har också tonåring hemma (och en 5-månaders). Härlig kontrast!
Någon mer som är sjuukt trött? Och har syskon att ta hand om? Fattar inte hur man ska orka. Jag har en pojk på 3,5 år med massa energi..
V 9 (8+1)
Jag har nu gjort en hemlig Facebook - grupp för oss januari - mammor :) skicka meddelande om du vill vara med.
Jag vill gärna vara med i FB-gruppen om någon lägger till mig?! Det är anonymt utåt va?! ???? beräknad 23 januari och tredje barnet! ????????
Jag vill också. :):)
Ni har fått meddelande, Jennifer och Dumpats :)
Hej! Hittade nyss den här tråden. Går in i v12 på fredag, och det skulle vara kul att utbyta tankar och funderingar med andra januaribebismammor! Går gärna med i FBgruppen också!
8+0 idag, eventuellt 8+4 enligt gynekologen jag var hos häromdagen för vul.
Är så hungrig hela tiden. Vill bara ha mat mat mat...Inget godis, fika eller annat onyttigt som tur är. Hur är ni andra?
Jag har bf 11/1 och vill gärna vara med i gruppen på facebook (om den är anonym). Blir vår första om allt går vägen och vill så gärna ta del av andras upplevelser ?