BF Januari 2019
Ni som är i v 7, när ska ni skriva in er hos bm? :) vi ska dit på torsdag..
jag vill så gärna ha ett tidigt ultraljud redan nu så man iallafall kan stilla några nerver haha.
Ni som är i v 7, när ska ni skriva in er hos bm? :) vi ska dit på torsdag..
jag vill så gärna ha ett tidigt ultraljud redan nu så man iallafall kan stilla några nerver haha.
Jag hoppar också in här. Har skrivit i den andra januaritråden tidigare. Beräknad bf 23 jan om allt går väl. För tillfället är vi väldigt oroliga, var på tidigt vul i måndags v 6+4 och läkaren tyckte att embryot var lite för otydligt och för litet (5.5 mm) . Såg troligtvis något som var ett hjärta som slog, men han tyckte ändå vi skulle förbereda oss mentalt för missfall. Vi ska tillbaka nästa torsdag till honom så får vi se hur det utvecklat sig. Men jag vägrar ge upp hoppet. Som jag förstod det så var det bara någon dag eller två för litet, och även om alla "ska" växa lika mycket i början så tänker jag att det ju måste finnas lite variationer. Vi har gjort ivf så vi vet exakt hur gammal den är, så det handlar inte om att jag haft ägglossning senare än vad jag trodde. Men jag hoppas såå att det går vägen iallafall.
jag måste fråga, det verkar som att många här redan haft sin inskrivning på MVC, vi har våran på torsdag, och då kommer jag vara i vecka 12 (11+2) är inte det ganska sent? eller är det vanligt att det är så? vi har inte första ultraljudet förens vecka 15. och sedan ett till nångång vecka 18-20....
Nu har vi redan gjort ett VUL i vecka 9 eftersom vi gjort en IVF, och då var allt som det skulle. Men går det att be om ett VUL till under inskrivningen? eller vad gör man egentligen på en inskrivning?
Blääää, går in i vecka 13 på fredag och idag för första gången fick jag ett extremt illamående och kräktes upp allt i magen och lite till. :(
Trodde man klarat sig om man ej mått illa innan vecka 12???