Inlägg från: iväntanpåbebis |Visa alla inlägg
  • iväntanpåbebis

BF jan2019

Jag hoppar in här, plussade igår 27/4 efter vårt fjärde inseminationsförsök Skrattande Har fortfarande inte fattat riktigt och vågar knappt tänka tanken på att jag är gravid med rädsla för att det ska innebära otur... Så dum man är Flört Jag och min sambo har en lång och snårig bebisresa bakom oss, så det är svårt att släppa katastroftänket.

I de appar jag har kollat så är bf 5 januari.

Lycka till allihop {#emotions_dlg.flower}

• iväntanpåbebis
    Frax skrev 2018-04-28 13:10:31 följande:
    Härligt stort grattis!! Nu njuter vi en dag i taget ingen ide att oroa sig för det vi inte kan påverka (lättare sagt än gjort haha)
    Ja, det är verkligen lättare sagt än gjort. Livrädd för att gå på toaletten för att jag är rädd för att upptäcka något galet. Men försöker tänka positivt Skrattande

Hur känner ni er? Jag känner mig annorlunda jämfört med tidigare inseminationer vilket gjorde att jag "kände på mig" att jag var gravid. Molvärk men absolut INTE som tidigare gånger (då har det varit konstant och mer "mensvärkslikt", nu mer spänningar lite då och då), sjukt trött på kvällarna, spända bröst (kommit från BIM) och imorse mådde jag så illa att jag trodde det skulle komma upp. Det sistnämnda kan bero på att jag har tagit ett tillskott av progesteron de första 15 dagarna efter inseminationen och att det nu när jag bildar eget blir för mycket så att jag får biverkningar på grund av det.

{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF jan2019