• Irdis

BF jan2019

Jag är gravid i v 6+1 med första barnet efter IVF - är 40 år???? BF jan 2. Fått MF I v 9 förut så oron finns där, men so far so good! Jätte kul om man kan följas åt!

• Irdis

Haha oj räknade fel - är ju 5+2; är det då vecka 5 eller 6? förvirrande! Har vul 29 maj

• Irdis
    Fialotta8 skrev 2018-05-06 07:46:28 följande:

Irdis, om jag förstår det rätt är du då i vecka 6, samma som jag är :D bf 5/1-19 har jag. Mitt första bokade möte är den 16e maj och då ska vi nog inte höra vul. Hade tänkt boka in ett ultraljud den 25e maj för att ha något att visa på morsdag till våra föräldrar! :D

Åh grattis :D!! Ok skönt då vet jag - när man läser sig till vad som ?händer just nu? vill man ju läsa rätt vecka haha. Är det ditt första eller har du fler sen tidigare?
  • Irdis
    Fialotta8 skrev 2018-05-07 20:04:09 följande:

Detta är mitt och sambon första barn och andra försök :D ska bli så kul! Men man hoppas ju att bebis sill växa klart där inne först så det inte blir några missöden på vägen först pch fräsmt.. Har du/ni barn sedan innan? :D

Jamen eller hur - man vill ju bara att tiden ska gå o att fröet ska växa fint. Också vårt första barn:) Lycka till på ultraljudet!!
Svar på tråden BF jan2019