Inlägg från: Emelies95 |Visa alla inlägg
  • Emelies95

BF jan2019

julia1994 skrev 2018-05-12 11:43:12 följande:

Hur mår alla då? Har ni tydliga symptom? Eller kommer det och går? Jag känner av lätt mensvärk då och då, ömma bröst och lite bubblig i magen. Dagarna innan jag plussade hade jag riktigt ordentligas humörsvängningar, som jag trodde var PMS först. Det har dock avtagit nu i stort. Kan bli väldigt trött helt plötsligt och känner en sån orkeslöshet i hela kroppen. Jag känner inte symptomen hela tiden, det kommer och går, men det känns ändå som att någonting håller på att jobba i kroppen.

Hur mår ni? Vad har ni för symptom än så länge?

Är gravid vecka 5 (4+4) plussade igår

Jag har lätt illamående till och från hela dagarna. Sen har jag haft väldigt ömma bröst. Fortfarande ömma men mest bröstvårtorna. Sen så kissar jag säkert 20 ggr om dagen. Vaknar på nätterna o måste kissa. Känner oxå av lätt mensvärk. Håller med dig. Har inte symptom hela tiden. Men kroppen jobbar för full gång! :)
  • Emelies95
    Fleicia skrev 2018-05-15 17:55:53 följande:

Hej tjejer :) jag plussade i fredags, och förhoppningsvis blir det en bebis i Januari! det är min första graviditet, och det känns så jäkla förväntansfullt och läskigt på samma gång. Men efterlängtat... nu gäller det bara att försöka att inte oroa ihjäl sig dessa första veckor hehe

Grattis!!!! :D det är min första graviditet oxå! Kul :)
  • Emelies95
    essii skrev 2018-05-15 11:15:43 följande:

Hej tjejer! Jag hoppar in här jag med eftersom jag plussade nu på morgonen  Ser ut som att jag bör ha BF 19 januari - wihooo! 

Grattis!!! :D
  • Emelies95
    Sommarhopp skrev 2018-05-15 12:49:44 följande:

Jag plussade också igår. Andra försöket med ivf. Livrädd för missfall eftersom det hände förra gången, men ska försöka njuta allt jag kan av att jag åtminstone är gravid just nu. Bf 24 jan enligt min app.

Grattis! :D håller tummarna För att det ska gå bra denna gång! :)
Svar på tråden BF jan2019