BF jan2019
Hakar också på här, plussade igår 13/5 :) det är första barnet och tredje försöket. 1000 tankar som snurrar runt eftersom allt är så nytt.
Hakar också på här, plussade igår 13/5 :) det är första barnet och tredje försöket. 1000 tankar som snurrar runt eftersom allt är så nytt.
Grattis :) spännande med första barnet!
Förstår det! Ja, jag har en pojk på 2 år så detta blir andra barnet. Men tycker jag är minst lika nojig och orolig för allt ändå, haha. Kanske är något inbyggt hos oss kvinnor :)
Wow, grattis! Så spännande! Är också gravid med första barnet, efter typ tredje försöket med. Aldrig varit gravid tidigare så precis som hos dig så snurrar allt väldigt mycket i huvudet nu haha :) Hur gammal är du? Lycka till med allt!
Hej tjejer :) jag plussade i fredags, och förhoppningsvis blir det en bebis i Januari! det är min första graviditet, och det känns så jäkla förväntansfullt och läskigt på samma gång. Men efterlängtat... nu gäller det bara att försöka att inte oroa ihjäl sig dessa första veckor hehe
Jag blir 24 om en månad! Är i vecka 6 (5+4). Jättepirrigt! :D
Ja det blir kanske mer personligt med en liten grupp! :) Jag kan göra en liten Facebook-grupp isåfall så är det bara för de som vill vara med att skicka ett meddelande med sin mail till mig så bjuder jag in!
Nej jag vet inte vilken grupp det är eller hur man går med haha! Är du?
Har skrivit till henne, så hoppas jag hon svarat :)
Nu är jag med i gruppen! :)
Mina symtom är ganska milda, det jag känner mest är växtvärk i livmodern, trött främst på kvällarna och ömma bröst - speciellt på natten! Kan vakna av att brösten gör ont när jag vänder mig! Blev precis frisk från en förkyldning dessutom och jag är typ Aldrig sjuk, så immunförsvaret verkar ha fått sig en smäll! Mår inte illa eller så iaf! Så än är det lugnt! :D hur mår du?
Det där med matlust känner jag igen! Är typ aldrig hungrig! Jag känner bara att kroppen behöver mat! Och sova vill jag göra typ jämt med haha, som sagt speciellt på kvällen! Ganska lika symtom med andra ord, förutom att jag inte känner något illamående alls! :D
Jag hittar inte hur man skriver till iksnigel som du angav. Hur gör jag?
Jag vill också va med i gruppen ????