BF jan2019
Hej tjejer! Jag hoppar in här jag med eftersom jag plussade nu på morgonen Ser ut som att jag bör ha BF 19 januari - wihooo!
Hej tjejer! Jag hoppar in här jag med eftersom jag plussade nu på morgonen Ser ut som att jag bör ha BF 19 januari - wihooo!
Förresten, är det några här inne som är intresserade av att starta upp en facebook-grupp för oss med BF i januari? Tycker det är så mycket smidigare att hålla kontakten där, och lättare om man vill dela med sig av bilder på cravings, gravidmagar etc under graviditetens gång!
Jag hade en blödning igår! på morgonen kom det bruna flytningar, och sen på eftermiddagen lite rosa. inte mycket inte ens så det nådde trosorna. men nu är jag så jäkla orolig!
googlat sönder mig själv, och visst överallt står det att det är "helt normalt" men alltid lite efteråt står det, "men det skulle kunna vara ett begynnade missfall". gissa vilket av ovanstånde som en tar till sig... är i v8 (7+2) nu, och har inte VUL förens nästa onsdag... bara att vänta och se.
Nån annan som har liknande?
Det finns en fb-grupp redan men vi kanske kan skapa en ny? Så det inte blir för många i den.
"Mens"värk är bra att få, det är växtvärk att livmodern växer.
Aha visste inte att det redan fanns en FB-grupp! Vad heter den/vem kontaktar man för att gå med i den? :)
Finns det redan en? Jag har inte hittat någon när jag sökt på Facebook! Hade varit roligt att gå med i en! :)