BF jan2019
hej!
har plussat i veckan och är i v5 :D BF är 23 januari :) så pepp på detta, även om det inte riktigt känns på riktigt än ;)
Har messat iksnigel om att bli tillagd i FB-gruppen :D hoppas kunna snacka massa skit med er här :D
hej!
har plussat i veckan och är i v5 :D BF är 23 januari :) så pepp på detta, även om det inte riktigt känns på riktigt än ;)
Har messat iksnigel om att bli tillagd i FB-gruppen :D hoppas kunna snacka massa skit med er här :D
Hur mår ni andra som just plussat? Jag är idag i vecka 5 (4+4 och jag känner ingenting. Har testat flera gånger och testen har blivit tydligare och tydligare så gravid är jag ju, men borde jag inte må illa? Eller ha ont i brösten, eller iallalfall någonting!? De första dagarna kände jag mer, då hade jag lite ont i magen och sådär. Men nu är allt som bortblåst. Man kan ju inte låta bli att oroa sig för att det betyder att det inte ska gå vägen. Eller är det fortfarande för tidigt för att känna massa gravsymptom? Jag tycker nästan den här tiden är den jobbigaste. Efter att man plussat, men när man bara går och väntar på att tiden ska gå så man vet om den vill stanna eller inte.
Hejhej!
Har skrivit i den andra bf jan 2019-tråden om att jag har startat en fb-grupp för oss som vill försöka hålla oss hurtigt positiva till vår graviditet och inte tänka på mf/ma och sånt som kan kännas oroande/stressande. Den är hemlig och heter "Positiva bf januari 2019".
Om det finns fler som vill gå med så är det bara att skicka pm till mig med er mejladress. Det är väldigt bra om ni dubbelkollar så att ni kan ta emot invites från "alla" och inte bara vänner innan ni pm:ar.
Glad att läsa att det går bra för så många! Jag var också med här i början men fick missfall för två veckor sedan ungefär. Men härligt som sagt att det går bra för så många :)
Att gå in i v.9 har varit hemskt. Hcg-nivåerna kan nå helt nya höjder och illamåendet och humörsvängningar kan slå till med en fruktansvärd kraft. Jag mår så dåligt och min sambo måste jobba hemifrån för jag kan inte resa mig upp ur sängen utan att svimma eller kräkas.
Har aldrig varit så negativt inställd till att vara gravid som jag är nu.