Inlägg från: niiskuneiti |Visa alla inlägg
  • niiskuneiti

BIM juni 2018

Hej,

hoppar in här också. BIM+2, negativt test och mensen är på gång nu när som helst. Blir sjunde försöket. Lägger till mig i listan när mensen väl har börjat.

• niiskuneiti

Mensen kom på BIM+8. Utan plus och utan mens var frustrerande så skönt att nu kunna börja nästa försök. Lägger till mig i listan.

BIM-lista juni:

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

13/6 - niiskuneiti

16/6 - Ejjami

20/6 ettlitetsyskon

• niiskuneiti

Jag tror det är idag jag har bim. Igår negativt test så tänkte vänta tills imorgon innan jag testar igen, om inte mensen börjar. Jag hade värsta pms-helgen på lördag och söndag. Sen slutade det tvärt om jag mår bra :D igår kväll kändes det som att mensen skulle börja men det gjorde det inte. Nu igen börjar jag känna av det men inte så mycket ändå. Får vänta och se.

Man borde skriva upp hur det känns under hela cykeln, innan man börjar försöka bli gravid. Jag har massor av flytningar nu sen ett par dagar tillbaka och jag minns inte hur det normalt är. Vill ändå minns att jag brukar ha väldigt sparsamma såna.. får vänta och se :)

• niiskuneiti
    elenoresara skrev 2018-06-13 11:46:24 följande:

Bim+6 .. testade på bim+4 men visade negativt.

Vart är min mens kan man undra... :/ brukar alltid vara regelbunden men nu verkar de ha blivit knäppt denna månaden..

Min mens brukar alltid vara regelbunden, nångång kastar den med en, max två dagar. Plötsligt förra månaden fick den för sig att komma 8 dagar för sent. Aldrig hänt förr :)
  • niiskuneiti
    FrökenUtter skrev 2018-06-13 12:03:07 följande:

Håller med! Varför läste man sig inte till det innan man började försöka? Borde varit en av de viktigaste förberedelserna för att slippa bli tokig på att känna efter. Jag försöker skriva upp hur det känns dag för dag för att ha inför nästa månad.. tror så fort det gör minsta ont i magen att det ä mensvärk eller liknande. Tröttsamt :)

Jag får nog ta och börja göra det jag också :)
Svar på tråden BIM juni 2018