BIM juni 2018
Tittar in lite snabbt här även om bim är på fredag..men känner mig svullen o det brukar jag alltid bli innan mensen så räknar kallt med mens till helgen :( så flyttar snart över till denna gruppen...
Tittar in lite snabbt här även om bim är på fredag..men känner mig svullen o det brukar jag alltid bli innan mensen så räknar kallt med mens till helgen :( så flyttar snart över till denna gruppen...
Kommer snart över till er...temp störtdök idag så mensen kommer imorgon el lördag...
Här kom mensen idag så hoppar över till denna gruppen. Nästa bim är den 15 juni, Håller tummen för bättre lycka då...har inga stora förväntningar, tog ju tre år för förra plusset som slutade i MA I april...så finns nog stora chanser att vi inte kommer lyckas..börjar ju närma mig 39 år så har inte så lång tid på mig innan kroppen ger upp :(
Vet inte om detta är rätt sätt att skriva in dig men gör ett försök.. har bim den 15 juni..
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan, kakan0
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
22/6 Lunalove
[/quote]
Kan ägglossningen (tiden med starkast utslag/största chans att bli gravid) verkligen hända och passera utan att man hinner få utslag på ägglossningstester om man bara tar ett test per dag?? Hälsningar en som är helt nybörjare av ägglossningstester ????????
Så, nu finns det två testatidigt-test, två clearblue o ett digitalt hemma...bara hoppas på att man får använda dom någon gång :/
Grattis till plussandet...Här är den långa väntan mellan äl o mens...trodde verkligen allt det va förbi, tycker det är sååå orättvist att lyckas efter tre års försök o sedan få missfall...vill inte o orkar inte försöka i tre år till. Har inte tid att försöka så länge iom att man börjar bli gammal (i fertil ålder iallafall)...
Tredje dagen med tempökning o äl sattes ut den sista maj...sååå lång väntan nu på att få testa. Men iom att jag aldrig plussat snabbt så förväntar jag mig inga mirakel, Vet dock inte hur länge jag orkar försöka...tror jag kommer ge det till min 40-årsdag, sedan får det vara nog. Det ger oss lite över ett år på oss....hoppas verkligen att vi lyckas innan dess. Om mensen blir försenad så kommer jag dock inte automatiskt tro att det är en graviditet. Är väl inte helt omöjligt vid min ålder att det är klimakteriet som närmar sig med el?
Är inte rädd för att bli gammal..är rädd att min fertilitet är så låg att ett syskon inte är möjligt nu...
Hej alla! Jag plussade precis!! Kan inte tro att det är sant än!! Igår tog jag ett digitalt och fick Inte gravid men idag med morgonurin på bim-1 gravid 1-2 veckor !! De symtomen jag har haft är otroligt känsligare i humöret vita tjocka flytningar ibland som jag inte har annars och illamående! Jag trodde verkligen inte jag var gravid för har tagit många negativa test innan detta.. med detta vill jag bara säga att ni som tror detsamma tänk på det kan vara för tidigt att testa bara .. lycka till <3