• zion

BIM juni 2018

Hej. Jag hoppar in här ???? vet inte alls när jag har bim men hoppas att det blir i slutet av juni i alla fall. Har precis börjat äta provera för att få en blödning så vi kan påbörja första syskon försöket där efter. Jag har pco så kommer få ägglossnings stimulerande läkemedel för att förhoppningsvis få ägglossning, så får vänta och se när blödningen kommer så kan jag räkna ut ett ca bim.

• zion

Yes min framkallade blödning (provera) kom för några dagar sen så nu kan vi äntligen påbörja våran första riktiga försök, med hjälp av pergotime(letrozol) ???? riktig taggad på att se om det blir ägglossning redan denna månaden. Bim blir i alla fall runt den 14de + - 2 dagar

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808, Milian03

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan, kakan0

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen

16/6 - Ejjami

17/6 - Jagerika

20/6 ettlitetsyskon

22/6 Lunalove

• zion

Är det bara jag som anser att detta är positivt?

Tog detta nu samtidigt som jag tog ett clearblue som har antingen en blinkande gubbe eller fast gubbe beroende hur nära det är. Men blir förvirrad då jag inte fick något utslag alls på clearblue testet men denna stickan tycker jag ser positiv ut.
  • zion
    Milian03 skrev 2018-05-28 15:36:33 följande:

Fick detta nu och gråter... Kan det vara vår tur nu?

Ne men titta :) grattis!!
  • zion
    Issari skrev 2018-05-28 21:58:03 följande:

Av ren nyfikenhet undrar jag hur tidigt ni som plussat någon gång har fått plusset? Jag har bara stickor med 25 ul/l känslighet hemma, så jag vet inte om det är någon mening att testa innan BIM. Kan det synas något på typ ÄL10-12 tro?

Äl+10 med båda mina graviditeter :) men det har varit med 10 ul/l test sen äl+11 med tester med 25 ul/l
  • zion

Ja hopp det blir ingen ägglossning denna cykel så går över till juli tråden istället :(

• zion
    MaalinJ skrev 2018-05-31 11:57:46 följande:

Så tråkigt. Är det något som krånglar för dig?

Har pco så får pergotime för att få ägglossning och denna cykeln blev det ingen ägglossning alls så nu är det bara hålla tummarna för att det blir ägg nästa cykel istället
Svar på tråden BIM juni 2018