BIM juni 2018
BIM-lista juni:
4/6 - Issari
5/6 - Jagvetdåinte
8/6 - Nicciz
BIM-lista juni:
4/6 - Issari
5/6 - Jagvetdåinte
8/6 - Nicciz
Äl över för denna gången. Fick positivt test i söndags och kraftiga äl-känningar igår och även lite idag.
Vi fick till det fredag, lördag, söndag och måndag. Så vi har verkligen gjort allt vi kunnat :) snara att hålla tummarna nu då. :)
Denna eviga väntan ;)
Är detta ägglossningstest positivt? Är det inom 24-36 timmar from nu som jag ska mysa?
Ja det är positivt. Du lär ha äl inom 48 h tror jag så mys på :)
Positivt på ÄL-stickan igår, onsdag eftermiddag. Vi hade mys mån, tis, ons kväll och imorse. Tänkte säkra upp och ha sex även ikväll. Jag behöver inte säkra upp med morgondagen också va? Börjar bli rätt sliten
Jag hade ägglossning i torsdags så vi är nog inte riktigt synade i dagarna, jag har nästa mens 8/6 om jag inte blir gravid. Men hursomhelst, spännande i alla fall! ??
Vad fint att ha så många barn tänker jag, för oss blir det nog bara två, min man vill inte ha fler. Vår son är 2år. Hur gammal är din yngsta?
Samma här, ÄL+5 idag.. helt otroligt vad lååååångsamt det går..! Plussade på BIM-4 med sonen så väntar nog tills dess med att testa även den här gången, dvs hela FEM dagar kvar tills dess!
ÄL+9 och inte ett spår på testa tidigt från Testlagret. Jag vet att det fortfarande är tidigt men är ändå besviken. Vill så gärna och jag tror inte gubben fixar att ha sex på ?schema? framöver baserat på vad stickorna säger. Inga symtom heller. Någon mer med BIM ca 7-8/6 som redan testat eller plussat?
Är också på är+9 men inte testat ännu. Kanske testa imorgon då det är äl +10, men antar att det inte kommer visa något :/
Jag rädd att testa tidigt och få ett positivt resultat och att det sedan blir ett missfall vid Bim. Jag vet också att jag blir besviken och får supermycket tankar om jag testar tidigt och får negativt... Så jag har inte testat än. Men börjar tycka att jag har symtom som faktiskt kan vara gravid symtom... Hoppas så mycket.
Hoppas att testerna du beställde kommer snart!
Ps Stort grattis till alla i tråden som plussat!
Bim 6/6. Testat som en galning sen i onsdags & fått svaaaaaaaaaaaaga antydningar på cb. Neg på digital & apotekets. Haft molvärk sen i söndags & vita tjocka flytningar sen äl. Tror inte det tagit sig men håller kvar vid hoppet att jag kanske testat för tidigt...
Tog ett test från Testlagret imorse (testa tidigt). Är på BIM -5 eller ÄL+10. Först såg det helt negativt ut, sen efter 5min framträdde en konstig skugga. Tror fortfarande att det är negativt, men undrar om detta hänt er?
Hur går det för er andra? Nyfiken!
Så hade jag på BIM-5 första gången och idag är han 4,5 år hehe Prova igen om några dagar ska du se ;)
Tog ett test som visade inte gravid.
Är det kört då? Bim-4
Behöver lite råd från er :)
Fått en liten blödning, pyttelite blod, inte mens.
Ska ha mens på torsdag.
Mår fruktansvärt illa, och har ont i magen (känns som mensvärk) blir lite rädd av att se att de va lite blod.
Jag är jätteny på detta, så jag känner mig mest förvirrad!! Någon som varit med om samma och sedan plussat? Eller tror ni bara det är mensen som är på g?
Stoooooort grattis till er som plussat <3
Tog ett CB early imorse BIM-3. Nada! Får nog mens när som. Grattis till er alla som plussat, och till er som inte gjort det så ses vi i juli-tråden. <3
Hej alla! Jag plussade precis!! Kan inte tro att det är sant än!! Igår tog jag ett digitalt och fick Inte gravid men idag med morgonurin på bim-1 gravid 1-2 veckor !! De symtomen jag har haft är otroligt känsligare i humöret vita tjocka flytningar ibland som jag inte har annars och illamående! Jag trodde verkligen inte jag var gravid för har tagit många negativa test innan detta.. med detta vill jag bara säga att ni som tror detsamma tänk på det kan vara för tidigt att testa bara .. lycka till <3
Vad tror ni? ÄL+10 idag.
Tack för att ni tittat! Avvakar det digitala imorgon innan jag vågar ta ut något.. :)