BIM juni 2018
Hej hopp! Även jag ansluter till denna tråd efter att mensen dök upp som om den vore levererad av posten (dvs sent)...
Påbörjar BIM-lista! Kopiera och fyll på!
BIM-lista juni:
4/6 - Issari
Hej hopp! Även jag ansluter till denna tråd efter att mensen dök upp som om den vore levererad av posten (dvs sent)...
Påbörjar BIM-lista! Kopiera och fyll på!
BIM-lista juni:
4/6 - Issari
Jahapp.. Där kom mensen för mig med. Nu kör vi på vårt 8:e försök.
Varför går de sig inte? Jag vet min sambo kan få barn sedan tidigare och jag har kollat upp mig och allt såg väldigt bra ut. Regelbunden mens, regelbunden ägglossning..? Vad går fel?
Vad gör ni tjejer?
BIM-lista juni:4/6 - Issari, maria19925/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
8/6 - Nicciz
Hej!
Aa... Jag är 23 år, så känns som de borde tagit sig då de är cirka 35-40% chans vid varje tillfälle. Tempar också och tar ägglossningstest.
Jag hoppas jag med! Tror jag hade ett tidigt missfall förra månaden då jag fick svagt positivt på test.. se nedan. Så räknar med missfall där med.
Det är så jäkla tråkigt då de är det enda man tänker på... :/
Jag hoppar in i både maj- och junigruppen då jag dessvärre varit med om ett missfall som just bekräftades med "ej gravid" på ett digitalt test. Har nu ingen koll på min cykel, någon som vet om cykeln tillslut hoppar tillbaka "på plats" eller kan man inte längre lita på den man haft?
Jag hoppar in i både maj- och junigruppen då jag dessvärre varit med om ett missfall som just bekräftades med "ej gravid" på ett digitalt test. Har nu ingen koll på min cykel, någon som vet om cykeln tillslut hoppar tillbaka "på plats" eller kan man inte längre lita på den man haft?
Har jag fått en ny basaltemp nu eller vad är det frågsn om? Jobbigt isf! Hur fan ska nc veta då äl är? Gah.. trött jag blir. Ligger på samma nivå idag men la inte in pga drack alkohol..
Hej tjejer!
Jag skulle haft äl i månads enligt NC innan jag gick in i fertil period. Nu har de flyttats till imorgon? Stämmer de? Borde jag inte redan haft de om ni kollar kurvan?? Vad tror ni?
Haft känning av äl flera dagar, vilket är konstigt... Jag borde ligga idag med i guess?
Tack för ditt svar! Ah, jag förstår. Men borde inte tempen öka ovanför strecket direkt efter äl? Eller? Jag ligger ikväll igen ifall ifall.
Dock tycker jag det är lite konstigt att jag har haft känning av äl nu i typ 4-5 dagar? Trodde i lördags att de var.. Men kanske man kan få de innan äl inträffat med? Eller har ej ägget släppt än... Hmm..
TAck för ditt svar!
Hej igen,
Alltså jag tempar kl 6 varje morgon så för mig handlar de nog inte om det. Min brukar dock ta ett tag innan det går upp, men de jag undrar, kanske inte är bra? Jag får alltid en höjning över strecket och den håller sig där tills mensen kmr dock tar de sin tid innan den kmr över strecket nämligen.
Känner inte efter haha, har väääldigt mycket smärtor vid både ägglossning och mens dessvärre. :(
Precis! Jag tror det. För att de brukar vara så att den är seg att gå upp, men kan de påverka negativt tro? Och varför gör de det? Vet du?
Idag gick tempen över linjen, dock inte mycket men ändå över!
Då har vi gjort vad vi kan denna gången. Enligt appen äl igår men hade känningar söndag & måndag så gissar på att den kom tidigare då stickan blivit svagare med dagarna. Har även fått använda provera för att få igång cykeln efter p-pillerstopp så enligt gyn kan jag inte lita på appen, men när jag gjorde ul i måndags så sa han att det såg ut som ägglossning var på g/hade varit eller pågick. Bim 6 juni men hoppas verkligen det tagit sig :) hur går det för er andra?
Spännande :) jag vet inte exakt vad min normala temp är, men jag vet att jag är relativt lågtempad & idag var den strax över 37, samma sak igårkväll. Använder du nc? Eller vad är det för kurva? Jag längtar så otroligt mycket att det nästan är lite jobbigt... Alla i min förra flräldragrupp har fått eller väntar syskon samt vänner & släktingar får bebisar så man kan inte hjälpa att bli lite ledsen.
Är fertility friend en app? Jag tog tempen strax efter mitt förra svar & då låg den på 37.7, det händer verkligen aldrig. Min normala är väl ca 36.0-36.5. Måste man tempa direkt på morgonen för att det ska vara "giltigt"? Tack för peppen!
Av ren nyfikenhet undrar jag hur tidigt ni som plussat någon gång har fått plusset? Jag har bara stickor med 25 ul/l känslighet hemma, så jag vet inte om det är någon mening att testa innan BIM. Kan det synas något på typ ÄL10-12 tro?
Testade tidigt (fast jag inte skulle), eftersom jag igår mådde illa av och till. Men inbillar jag mig ett streck? ÄL+10
Jag ser vad du menar, tror dock att det är färgrester som visar var strecket ska vara om man är gravid! Jag har fått så och blivit så besviken :/ ta igen om några dagar och kolla ifall det syns igen! :)
Här var det mens! Håller tummarna för er andra!